onsdag 12 mars 2008

Vart tar tiden vägen???

Shit, jag tycker jag hinner eller orkar ingenting,,,önskar veckan hade fler dagar
eller kanske helgen kunde ha 5 dagar & veckan 2,,,JAAAAAA =)))

Idag har det verkligen varit skiftande väder,,,jag såg någon ljusstrimma på
dagen,,sen regnade det STORA droppar,, på vägen hem såg jag en oerhört
vackert bred regnbåge för att senare ikväll när jag varit på föräldramöte
komma ut till STORA snöflingor så jag var dyblöt eftre min promenad på 10
min från dagis & hem... som dom säger på vädret,,,det regnar här & var....
då måste vi vara både här o var =)))

Nä inte så mycket att ordbajsa om nu, klockan är snart god natt & John Blund
står & drar i min pyjamas.
Får se om jag orkar refleketera över veckan i morron..

Mår för övrigt helt ok just nu, mina inre känslor börjar greppa sej..

Goda natten!

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar