söndag 9 mars 2008

Söndag!

En grå trist söndag, när ska solen börja jobba på heltid kan tänkas??
Snart tycker jag jue.
Som vanligt går helgen för fort,,i fredags så åkte jag & Theo till mamma
direkt,,,mys med mormor & sov över!

Fördelen med att vara småbarnsmamma är att jag kommer upp tidigt =)
6,30 var det en kille som titta på mej med pigga ögon " Gomorron mamma"
öhhhh,,,bänder upp mina trötta ögon,,,,gomorron!
sen upp & frukost,kaffe & ut på vedbacken,,,mormor ska ju inte frysa!
Var även så duktig så jag städade bilen en sväng, det behövdes ,,

Vi var & tittade på Cillas & Puttes & Atles bebis,,,,det verkar som det
lutar åt en Lisa, sååå liten & söter.
Har glömt bort hur små dom faktiskt är, väger ju knappt ingenting...
Hon sov så gott i min famn.
Cilla såg pigg ut trots omständigheterna men hon e stark & envis mitt
Cillaben =)

Sen for vi hem & handlade lördagsmys & kollade å melodifestivalen,,,
jag förstår mej inte å detta system alls,,,de var bättre förr *ASG*

Idag vet jag inte vad som händer än, vi pajsar mest omkring i pyjamas ännu.

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar