söndag 23 mars 2008

Trötter!!

Ja det märks att jag inte är 20 längre,,tänk förr orkades det med
fest hela påskhelgen,,nu är det max 1 dag,,
Var hos Tina innan på förfest de var mysigt,,,sen bar det av till
Hot Rat Mc, fullt ös hela natten lång! Men kallt attans,,,

Är fortfarande trötter efter fredagen,,,hade en massa ZZZZZZZZZZZ
i örat får väl skylla på det *Fniss*

För att rannsaka sej själv så känner jag mej som 15 & glad..
osäker, vågar jag lita igen,,, men nån gång måste jag ju lita
men vad svårt det är...får ta en dag i taget & våga släppa...
se vart det leder!
Annars kommer jag ju alltid att förlora.


Att våga ta emot uppmärksamheten..
Ha tålamod=)

Ska på middag idag , skönt o slippa laga mat...senare kommer lilla
grannen över så kan barnen leka o vi kan tjata skit=) Nice!!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar