måndag 11 januari 2010

Ostressig dag med familjen,,,

1
I dag ringde jag till Eksjö & min sköterska för att kolla detta med
febern som pågått ett tag, ja inte skyhög men ändå.
Den ligger ju mellan 37-37,8.
Kroppen håller ju på att varna mej för något så då måste jag ju
lyssna på den,,har ju bara en!
Jag fick en tid i morron redan, gutt!
Man kan få en inflammation i armen när lymfar är borttagna
men hon tyckte att det var lite tidigt men om det är så blir jag
INTE förvånad,,klart det ska stula med varje moment tydligen!
Hon kollade även upp min remiss till Onkologen, den har kommit
fram & dom har läst den men ingen tid är satt men hon trodde
att jag skulle komma intill i slutet av Januari....De är bra!
Är ohyggligt trött på att vänta nu faktiskt!
1
När väntan är så här lång kommer ju dumma tankar upp!
Tänk om dom anser att det är kört, därför ingen brådska eller
är det inte så farligt därför ingen brådska,,vågskål!
1
Nåja efter frukost & några maskiner tvätt så for iväg & köpte
ut&gåskor till mej,,kängor är inte lätt att hitta men domma duger.
Gosigt ludd på insidan & rejäl sula!
1
Handlade lite mat oxå denna gång funkade mitt nya bankkort,
ska byta ut kvällsmålet med nutrilett är tanken för jag är sååå
sugen på nåt på kvällarna.
Nu ska några kilon bort så jag kommer i mina jeans igen men ska
spara några kilon till bahandlingarna,,lugna jag ska INTE
vrålbanta=)
Kakor & godis är inte tillåtet i längre,,frukt & grönt & gröt!
1
Camilla & Tove var över på en fika oxå, supermysigt!
1
Var förbi Blomman oxå & lämnade kläder & hämtade kläder
lite till mej & lite till Hanen, en panellängd snodde jag åt mej oxå!
Tack Blomman.
Har en plan när vårat nya köksbord är på plats nämnligen, det
kommer bli så snyggt i köket,lila & svart det är min melodi det =)
1
Haffade han som bor i lägenheten jag skrev om,,ni vet den med
det sk kösystemet *L*.
Ingen har varit & tittat på lägenheten & jag skulle ringa i morron
vi vill verkligen ha den,,markplan, lika dan lya, samma pris.
Cajjo kan vara ute när han vill, bara fixa staket.
Vi kan grilla på riktigt på sommaren, Theo kan ha en liten pool,
hänga tvätten ute & OM vi sållar lite på möbler så kan vi köra in
motorcyklarna i rummet(alltid varit en dröm & ha hojen inne).
Ja nu ska jag inte planer för mycket men gott hade det varit,,
VILL VILL VILL ,,ett litet ljus kan jag väl få i allt mörker va?
1
Hämtade Simon på vägen hem så grabbarna grus lekte en stund
i dag & käkade våfflor,,barn med sylt & vi med kaviar mumma.
1
Vinkade farväl till datorn oxå, hoppas den funkar som den ska
nu,,lite tomt är det allt men vi vänjer oss=)
Bara försöka få hit nån som kan hjälpa oss med rautern så vi
kan nyttja dom sista månaderna med bredbandet!
1
Ja det har varit en mysig dag, ingen stress, alla lediga,,,,
Ja det går att leva med det oxå!!
1
I morron ska vi ha filmkväll,,ska kolla ja vad hette den..
Paranormal Activity kanske,,eller?
Theo ska sova hos sin pappa så vi myser te att med en film
utan nån som kommer....
-Mamma jag måste säga en sak.
Misstänker starkt att det inte är en barnfilm på nåt vis=)
Ikväll tog det "bara" 3 H för han att somna.
Testade en bärbar cdspelare med lurar denna gången &
nu sover han gott en stund hoppas jag=)
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen tummarna för att ni får den där lägenheten!
    Låter perfekt för grillparty...;o)
    Lycka till hos läkaren i dag!

    Kram
    Liselotte

    SvaraRadera
  2. Hej på dej "gamle" vän:) Vilka bra planer du har. Din framruta är större än bakrutan.. som vanligt... tuta o kör! Hoppas de går bra hos doktorn. Kramarna från jag, benet.

    SvaraRadera