fredag 1 januari 2010

Ny bälteslag,,,,,,*L*

1
I natt fick det bli soffan för mej, jag hostar, snarkar & pratar i sömnen
kanske inte det mest charmiga att dela säng med så Hanen & Theo
sängen.
Theo hade väckt Hanen vid halv sju & frågat.
-VAR ÄR MIN MAMMA,,,*L*
Sen kom han nerkrypandes i soffan hos mej så sov vi en stund till=)
Hanen körde sin mamma till Eksjö & vi slappade.
1
Lunchtime hos Camila,,rester av gårdagen & tårta=)
Mumma för nasse,,,vårat nya godisfriagåneriviktår börjar ju på
måndag=)
M jo så är det,,,Hanen har gått upp **kg & jag * kg!
Men jag skyller på att jag slutat röka & sitter & grunnar & äter på
nätterna,,,slut med det nu,,,nu är det nog med att grunna, nu ska
det ageras,,allt för att se till att Mr C INTE vinner!
Hanen kan ju skylla på sitt pajade knä,,,,,
1
Sen hämtades Theo av en "pigg" pappa *L*,,,nyårsdag!!
Ja jag lär mej aldrig detta att INTE ha honom hos mej,,suck,,
men hoppas att han kan vara hos mej näsya vecka på dagen istället
för dagis så kan vi åka pulka & mysa i snön & leka med kompisar..
Ja ja hans pappa skulle fundera på det, så jag hoppas på ett bra
besked på söndag!
Lika gärna som att vara på dagis med få barn tycker ju jag då,,
jag är ju ändå hemme=)
1
For & handlade lite för ikväll ska vi mysa,,,
Tänkte lite ost,kex,vindruvor & vin,,
En mysig start på nya året...
1
En spontanfikahos Tina & Janne bidde oxå,,ja så trevligt!
1
Nu har hanen har lyxat till det med ett bad, jag får snällt ta en dusch
så länge jag är stripad...
1
I morron blir det till att fixa lite här, slänga ut gran & tömma gamla
datorn,,,
1
Fick ett kul mejl innan,,jag log runt *L*
1
NY BÄLTESLAG FR.O.M 1/1 2010
DET KAN RÄDDA LIV
ENLIGT VÄGVERKET MINSKAS OLYCKSRISKEN
MED 65 %
SÄTT PÅ BÄLTET OCH KÖR FÖRSIKTIGT.
1
hejdåposs!

1 kommentar:

  1. fniss fniss det bältet skulle va nåt va?!
    saknar dej, lilla anka! HOPPAS natten blir mindre hostig/snurvlig:)

    SvaraRadera