onsdag 20 januari 2010

Station 1 avklarad,,"bara" resten kvar!!!

1

I dag hoppar jag av glädje

Sömnen bestod av några timmar tillofrån,,jag var för nervös helt
enkelt!
Åt en stadig frukost,,fiberhavregryn serveras ju här numera.
Vi var ju bara tvugna att prova våran nya GPS nu när vi ändå
skulle ut på vägarna,,,ha ha ha ja lättroad är jag =)
1

Vi valde Dregen före Lillbabs*L*
(ljud på)
1
Började med att komma 15 minuter försent men det var ju
moddigt på vägarna & bla bla bla..
1
I vanlig ordning frågade hon hur jag mådde & i vanlig ordning sa
jag att jag var trött & inte kunde slappna av & sova,,
kroppen trött men inte huvudet!
Ang febern så kan kroppen göra massor av spratt & hon var helt
övertygad om att min kropp spelat mej ett spratt, att den
framkallat med hjälp av oro feber,,,det är visst inte så ovanligt.
1
Så nu då till dommen...
Egon är BORTA, Egon är NERMALD, Egon FINNS INTE i
min kropp längre!
Inte den Egon iallafall =)
Allt försvann vid 1:a operation & inget mer hittades vid 2:a!
1
Det känns så jäkla bra, nu kör vi mot 2:a stationen,,,
2/16 lymfar var angripna,,0 hade varit bäst!
Växtsättet/skalan 1-3, Egon var 3,,mindre bra!
Hormoner-positiv,,bra!
HB 129
LPK 5,9
CRP mer än 10..
Mina koaguleringsprover hade inte kommit ännu.
1
Ingen infektion, värden bra,,,ja jag är nöjd!
Hon ordinerade 1 H promenad om dagen.
Jag behövde inte lova men skulle lova att försöka,,,
Hon har läst av mej & försått att jag är en grubblare med en
gump som gillar att sitta i soffan med datorn & tv,,,
ack så rätt hon har =)
Jag måste bli trött & sluta grubbla!
Jag känner mej inte sjuk men grubblig.
Hanen har uppfattat det oxå...
1
Men än en gång,,,,,
Jag har världens underbaraste sambo!!!!!
Han låter mej vara i min värld, jag har hitintills inte fått höra
ett ord om att han (borde vara) trött på att jag inte kan sova,
kankse inte har gjort något på en hel dag.
Istället berömmer han mej när jag gjort något,kramar mej
pussar mej & bara låter mej få vara där jag är just nu!
Åh vad jag älskar den karl,,,ja jag har funnit min soulmate!
Tänk att jag äntligen hittat han med stort R *L*
Vi nu och för alltid!!!!
1
I februari ska jag även få mitt nya bröst,,en geleklump men
det är ju dock ett bröst, får se hur mycket jag kommer att
använda det...dyrt med sån BH,,men MR C är INTE billig!
1
Sen bidde det fika på Lennarts & secondhand fynd...
en knälång jeanskjol, något tight men ett mål att komma i!
Det är något visst med "andras "kläder helt enkelt,,20 kr!
I LÖV SECONDHAND!!!!
1
När vi kom hem så,,,27 januari är det Onkologbesök..
får se vad dom har att erbjuda mej!
Detta måste vara en av mina bästa dagar i år =)
1
Sen släpade Hanen ut mej på promenad, ja säkert i 1,5 H,
han vill inte vara hemma när jag vaknar i morron,,kommer gå
som om att jag skitit ner mej *asg*
1
Kvällen avslutades med rött vin, ost & kex,,
ja lite onsdagsfirande, bara för att vi är värda det helt enkelt!
1
Krya på dej
mr c kan brinna för
du är en av dom goda :)
1
Tack Petter för orden & bilden,,,
En tuff yngling =))
Gla bidde jag!!!
1
Hejdåposs!

9 kommentarer:

  1. HURRA!!!!!=)
    massa kramar från Tess

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att höra :) kramar

    SvaraRadera
  3. jag är såå glad för din skull, känns verkligen som nåt du behövde höra!
    nu kanske du kommer kunna sova lite bättre på nätterna gumman. härligt!! ses sen pöss okram o löööve!!!!!!

    SvaraRadera
  4. åå så härligt att höra att det gick så bra man grunnar ju på dig kramis / Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så skönt, så skönt!!!
    Äntligen lite positivt! Hoppas att du kan slappna av lite bättre nu. Nu blir ju de kommande behandlingarna bara "för säkerhets skull", inte för att döda Egon.
    Jag är såååå glad för din skull!
    Tror jag måste sjunga lite - tralla la la laaaaaaaaaaaaa!!!
    =))))))

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken BRA dag för dig!
    Riktigt hjärtligt glad blev man att läsa : )
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka goda nyheter här inne. Grattis!

    SvaraRadera
  8. Helt underbara nyheter! Kör hårt mot andra stationen och se vad den har att erbjuda. Hejja för Hanen också! Fantastisk stöttning för dig!! Kram

    SvaraRadera