torsdag 3 februari 2011

Hjälpande hand...

Min enrgi kom idag efter att ha sovit JÄTTELÄNGE även idag
kan inte minnas(förutom cellgiftsperioden) då jag var så här trött
orkar inget nästan..
Hämtade min lille grabb idag,,,äntligen Torsdag rätt vecka=)
Han ger mej så mycket glädje & energi,jag känner ritigt hur
det startar energi i min kropp.
Synd bara att han är här varannan vecka..

Vi gjorde en god gärning idag, lånade ut startkablaarna till ett
stackars par som glömt lyset på på bilen.
Litade på att de var redit folk & de var det..startkablarna låg
under bilen som bestämt.
Härligt med ärliga människor & de kändes gott att kunna hjälpa
någon oxå.

I morron ska vi till skolsköterskan ska se vad hon säger om
hans huvudvärk,han biter ihop & gnisslar tänder på nätterna,,
Usch stackarn det har varit för mycket för honom med oss på
våran sida helt enkelt,,eller tror jag.
Barn funkar väl som vuxna,det går till en gräns för hur mycket
dom kan ta hand om.
Han har visst varit lessen & lättirreterad den vecka som varit
så ja de ska bli spännande att se vad hon kan hjälpa mej med.
Vill ju inte att han ska gå omkring & må dåligt det lilla livet.
Han måste få ur sej sina tankar.

Han funderar en del på "den busiga knölen" berättade han idag.
Har förklarat att "den busiga knölen" är borta men det är ju inte
bara att vifta bort för mej så varför skulle det vara det för
honom?
Han ser ju att jag inte ser ut som alla andra mammor,,
Han vet ju ännu mindre än vad jag gör.

Finns det någon som har erfarenhet med barn som varit
med om liknande situationer?

I morron ska vi få introduktion med träningsdelen på kursen
så jag fick packa min gympapåse ikväll *L*
Måste nog hämta ut mina nya bröst oxå *fniss*

Ser fram mot våran slottsövernattning på lördag även biobesök
är bokat & äta en go middag..
Vi firar 1 årig bröllopsdag på söndag nämnligen..
Ska bli skönt att åka iväg nu när jag är betydligt mer kroppsligt
bättre än sist vi var iväg i Ronneby.
Komma bort med min älskade Hane,bara vi två!

Nu ska jag facebooka lite sen sova mej!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Fint att din energi är på väg tillbaka! Jag tycker ändå att detta året gått så fort på nåt vis. Och lika bra är väl det kanske. Natta!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar helg! Puss o Kram

    SvaraRadera