söndag 13 februari 2011

Slödag...

I dag har det bara varit en slapp & slödag inte så bakis utan
mest trött..de däringa vinet var gott,,en sketaning för gott
tillomed..

Kvällen igår var trevlig, vi tog med Bella för Camilla har ju
hennes syster & ja jäklar vad dom busade,reste ragg & fräste ,,
När Bella & jag kom hem så däckade katten omedelbart!
Jag har sovit mest oroligt.

Bellas syster Pixie.

Var hos svärmor idag på smaskig köttfärspaj & god efterrätt
& trevligt sällskap.

När jag pratade med Theo ikväll så talade jag om att det är alla
hjärtansdag i morron,,då ville ju han fixa presenter men som han
sa
-Det blir lite svårt för någon måste ju följa med mej & jag
vill ju handla till alla mina föräldrar.
-Ja sa jag du har ju flera föräldrar.
-Ja sa Theo,,4 stycken, Du,pappa,Eva & Robban!

Snacka om lyx, 4 föräldrar som älskar honom!

Vi får fira när Theo kommer i morron,jag skickade bud med
Theos pappa & hjälpa Theo med presdent till oss,,blir
spännande men jag tycker det är viktigt att Theo oxå får fixa
present när han vill det.

Firar eller uppvaktar ni på alla hjärtansdag?

Nu ska jag nog proppa i mej sista grillchipsen,i morron är det ju
måndag & godisförbud igen.
Jag ska vardagslyxa mej & fixa naglarna.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga tankar han har den lille knatten!
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  2. nja imorgon ska jag åka till Linköping så det bli inte så mycket firande för oss imorgon. Eller jo kanske för dottern o sambon ska vara hemma imorgon oxå. Som att dottern gillar och baka så bli det nog lite bak, tro t.o.m att det bli hallongrottor som K gillar. Annars så bli det nog inte så mycket till firande imorgon!

    Ha en bra dag imorgon! Kram

    SvaraRadera