måndag 21 februari 2011

Papper..

Åh attans så trötter jag vart idag,ja så trött så jag stängde av
znoosen vilket resulterade i att vi försov oss men det är ju ingen
ide att stressa,Theo & jag kom bara 20 min försent var..

Det var dax för framtidsvägen idag, även om jag var ybertrött
så känns det bra att åka dit.
Kommer ni ihåg att vi fick göra egna muggar första gången?

Ja detta blev resultatet....lila & granner=)
Ja go & dricka ur oxå!

I dag stog det papper på agendan,vi fick göra egna papper.
Riktigt roligt var det & det är ju endast fantasin som sätter stop.

Ett av verken.

Jag ska nog skriva ner såna här saker som vi gör för minnet är
ju inte det bästa,kan ju vara kul att ta sej för nån dag framöver
i livet.
En pysselboksmanual helt enkelt!

Hade lite extra energi när jag hämtat Theo & gjort de jag
skulle så det blevo storstädning av toa,rensa ur korgarna
& fixa till de på hyllorna,,ordning & reda...även hatthyllan
fick sej en tjockadäng,,

Tog svängen förbi Maxi,ja där ser det minsann ut som om
det varit fest vid pantavdelningen!!
Har de varit fest????

Kvällen varit lugn med förvisso lite disskussion med Theo igen,
han hade lite ont i huvudet igen ikväll så jag hoppas att det inte
är mer förkylning på G, tycker jag är täppt i nosen själv..
Vitlök får nog intagas.
Vet ni om såna där inlagda marinerade vitlökar har
samma effekt som rå vitlök?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Nej, så himla kul med eget papper :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera