onsdag 9 februari 2011

Lite på sniskan..

Ja nåt annat går inte att säga om våran gran =)
Nu när snön försvunnit en del & vindarna tagit tag i granen så
känns det mer & mer att det kankse är dags att ta bort den.
Får ta tag i det i helgen tror jag!
Något lutad.

Mina farhågor besannades i dag på morron,Theo vaknade
med 37,7 & den har ökat under kvällen.
Så kursen blev ju inget av med idag,,jättetrist för jag hade
sett fram mot Quigongen.
Fast jag hade massa energi idag så jag passade på att
använda den när jag ändå inte kom utanför dörren så här har
det tvättats,städats toa,skurat avskyvärda duschkabinen,
ny sand i kattlådan,dammsugit & plockat iordning på papper
& räkningar så jag känner mej duktig.
Hoppas på samma energi i morron för då ska jag plocka
iordning i våran gåingarderob,,även kallad för
slängingarderob=(

Vi ska ha sjukabarnbytardagar jag & C kom vi på,,hennes T
är sjuk så då får barnen vara här i morron så kan hon jobba &
fredag är dom hos C så jag kommer iväg på kursen.
Dom har ju båda feber & snoriga.
Smart att vi kom på detta måste jag säga,hjälpa varandra.

Theo blev jätteglad idag på morron när han såg gitarren!
-WOW, en sån har jag aldrig fått förut och samma band
(den däringa axelbandet gitarren hänger i,vad det nu heter) som
Robban har med döskalle på.
Va häftigt!
Han har plinkat lite idag & ikväll visade Robban honom lite,så
nu har Theo läxa *L*
Lillrockern!

Funderar på om jag kankse skulle gå & lägga mej,i natt/morron
kom Theo & väckte mej i soffan,,jag hade somnat ifrån filmen.
fast jag måste nog se Pang i bygget först=))))

Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)
    Pussar och Kramar
    //LadyYasmine

    SvaraRadera
  2. Vännen! visst är det härligt att man får lite energi en dag! men ta det lugnt!!!! Man måste inte hinna allt! Hade tänkt ringa och få mer information av vad du gör på kursen?!
    jag ska försöka ringa någon dag!
    Kramar i massor
    KusinLottaB

    SvaraRadera