söndag 31 maj 2009

Finn ett fel,,,

*

Finn ett fel,,,
*
Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. Inget gafs imellan!!!
    E de lakrissmak??
    Kram Millan

    SvaraRadera
  2. Nu ser jag...den är ju bakvänd...jag trodde först att du delat den itu och att gafset imellan saknades...
    Kram Millan som gillar Ballerina original

    SvaraRadera
  3. Hi hi fel vid tillverkning,,, japp det är lakrits...

    SvaraRadera
  4. Den kanske kan vara värt nåt???
    ...som pengar som är feltillverkade...

    SvaraRadera
  5. Ja men faktiskt,,,,kanske kan skriva till Göteborgskex & få gratis kex för ett tag,,funkar ju med snus *L*

    SvaraRadera
  6. Jag skickade tillbaka en påse maränger en gång....de smakade rök..brandrök..
    Men de skrev att de inte kände någon sådan smak så jag fick ett presentkort till en "ynka" ny påse..men det glömde att skicka mina pengar för portot jag lagt ut..så nu går jag och klämmer på alla marängpåsar jag kommer åt i butikerna...nädå skojar bara..men det kanske jag skulle göra nu när de var såå himla snåla..
    Kram Millan

    SvaraRadera
  7. hoho.. undra om det var en prao i kexfrabriken eller en väldit trött maskin... var lakriskexet gött?

    SvaraRadera
  8. Hi hi ja de kan man ju undra...kanske en blandning en ny trött maskin =)..Jo dom är goda kexen men det går inte att äta så många som choklad,,hmm kankse är riktigt bar =)

    SvaraRadera