torsdag 21 maj 2009

Flashback,,,

*
Jaaaa Ulla Bella med sekreterare,,de är fiiiiint!

*
Hittade filmen i källaren nu & blev sååå sugen på att titta,,,
I löv them still, finns ju även Toffelhjältarna men dom har jag inte.
Tyvärr ska väl sägas..
Hann inte kolla så mycket men fortsättning följer.....
*
Har krigat med Theo i badet, det är klippdax idag så då var det även
tvättahåretdax,,,han HATAR att tvätta håret.
han skriker & skriker & gråter så det måste höras i hela huset,
grannarna måste ju tro att jag misshandlar honom.
Försöker hålla lugnet som man ska men det är inte lätt när det är en
ål som jag dessutom INTE får skölja ur med duschen ,
nä utan en speciell mugg...hualigen,,tar ju 1000 år minst.
Det är action i Anknästet då kan jag lova =//
Han hatar att få vatten i ansiktet & öronen men jag hoppas att detta
släpper nu när han börjar simskolan & får "koka kaffe".
Nåja nu är det gjort för denna gång & nu skrattar han i badet igen!
*
Hoppas nu att hanen kommer hem med en hoj, han behöver det.
Av någon anledning så jublade han inte ett långdraget Yiiiippie när
jag erbjöd honom "Dagny" ,visst e de bäst med en egen.
*
Dax att ta upp grabbet ur badet & skölja av ankkroppen oxå innan
Tina kommer,,Viggo ska oxå bli klippt idag=)
Sen blir det plock här & förmodligen grill nästgårds ikväll.
Ja denna dagen går den oxå.
Hoppas ni oxå får en bra Kristiflaxdag.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar