tisdag 26 maj 2009

värkisar e bra,,,

*
Fick ställa in min massagetid idag,,förbannat,,,jag hade behövt min
massage men det är ju inte bra när det är förkylning i kroppen bläää
& ingen ny tid hade han försen i slutet på Juni!!!

Näsan snorar ännu & huvudet bankar men fick så dåligt samvete
idag så jag proppade i mej några värkisar & sen bar vi grejor men
det märks när tabletterna släpper *L*
Så nu har jag lägenhetstjänst,,sortera kläder & tvätta,,,,
alla kläder låg i en stor hög så det är bara att tvätta allt,,,
hmmmm *smile* bäst att le nu för jag gör det nog inte om några år
*asg*

På torsdag ska vi kolla på en kåk,,,bara titta men hoppas kan vi ju
göra,,,är ju en trevlig granne ju *L*

Saknar min lillfis,,hans pappa hade varit på det allrabästaste humör
i lördags visst NOT!!!!!
Undrar bara om Theo får samma skopa som hans syster fick,,,
I söndags hade han suttit & spelat DOOM hela dagen,,bra va!!!
Fyller 5 i Augusti!

Dax att dyka ner i tvättsäckarna,,är nog en lagom aktivitet..

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. det bästa du kan göra. för sinnesfrid, lugn slippa ångest, är att göra det bästa du kan när du har din ängel hos dej.
    Sen kan du inte göra mer.
    min son fick spela quake när han var tre typ...trots atta jag verkligen verkligen inte ville detta...men han överlevde:-) sur blir man, men vad ska man göra?

    jag har ju ett lättstyrt ex, som gör vanligtvis i nio fall av tio som jag säger, låter dumt men sant.

    ( sen är han ju en av dom som känner mig allra allra bäst, och som är en av mina allra bästa vänner, som om vi vore syskon nästan)
    men ändå. ibland gör han knäppa dumma grejer man vill gråta åt, men det går ju inte ändra på .
    sen är ju frågan för er del om varannan vecka är en kul ide... vi har ju inte så, visst är det stor uppoffring från exet sida. men å andra sidan slipper han betala ett underhåll, och barnen har en fast punkt...och han kommer ju hit en gång om dan typ ändå och träffar dom.

    det enda du kan göra är nog att blunda för doomspel (ta ett djuupt andetag)...(även om jag tycker det är på TOK för tidigt för sånt jag med)

    kram på dej

    SvaraRadera
  2. Det är ett skjutarspel som inte åldern är 4,5 år på kankse 15 jag vet inte säkert..
    Tyvärr är ju inte mitt ex ett sånt ex som kan detta med att kommunicera...vad lättare allt hade varit då,,,att han får spela sånt är nog bara för att reta mej & någon stans där inne så vet jag ju att det enda jag kan göra är att göra så bra jag kan när Theo är hos mej men är svårt när jag blir motarbetad i såå väldigt många uppfostringsgrejor.

    SvaraRadera
  3. ja det är förvånansvärt vad många som bara mååste krångla med barnen om det går...

    det är ju så onödigt. man har ju en gång gjort dom tillsammans liksom?

    jag har dåligt samvete ibland för att jag styr så mycket, stackars exet får många gånger alldeles för många förhållningsregler fran anna...
    men nu har han lärt sig att jag är som jag är...
    det bästa vi har, är nog att vi har kommit överrens om att dom ska ha en fast punkt, och esom jag haft " Bäst förutsättningar" för det, så bor dom här.
    men som kompensation, för det, har vi sagt att ex får komma hit när han vill, om så en gång om dan, om han känner att han vill det.
    så han inte "hålls undan" sina egna barn.
    tur jag har en förstående sambo som tycker det är ok med att exet ränner här:-)
    men det funkar kanon. och nu när killarna är så stora kan dom ju ringa till honom när dom vill och så får han hämta dom. jag tycker det är kanon...
    men sen blir det ju små saker, åt båda hållen, ex tyckte jag var dum som lät sstorkillen se hajen filmen...kanske har han rätt-) o jag blev sur för han lät honom se senaste batmanfilmen, för den var så våldsam....
    men stor-pojken är ju en fridfull kille ändå:-)
    felet som mamma är att man vill så MYCKET att det ska vara så bra som möjligt för sitt barn, men glömmer lätt bort att det egentligen är viktigast att barnet känner sig TRYGGT och ÄLSKAT. sen kan det ´gå i trasiga kläder eller vad som....

    SvaraRadera