torsdag 14 maj 2009

Simskola fixat,,,

*
En fika med töserna & en sväng i rymndraketen för att dra vidare till
tvättstugan & nästa fika,,,kan leva med det =)
Fick fika på nåt jättegott!!!
Singoalla med lakritssmak=)
riktigt smaskiga *L*
*

Idag har jag anmält Theo till simskola, vi får åka till Myresjö men det
är det värt.
Vattenvett är ju något ett barn inte får för lite av, han fyller ju 5 i år
så det kan väl vara på tiden,,han blev jätteglad iallafall=)
So what om han inte lär sej simma nu, han har fått prova på.
Det är bara så beklagande att istället för att uppmuntra & hålla med
om att det är bra så får jag bara sura kommentarer & ett surt
bemötande..han är aldeles för liten & kommer inte lära sej simma,
det är väl bättre & vänta till de kommunala simskolorna för dom är
ju gratis var det svar jag fick!
Är det fel att låta honom gå i simskola?
Lära sej vattenvett & leka med andra barn i vattnet?
Eller vad handlar det om, jag är arbetslös ännu & kan följa med så
varför inte passa på!
Jag blir bara sååååååå förbannad på denna motsträvighet...
Arrrggggggg!
*
I morron har vi en date med Fru C & barn, ska bli kuligt sen får vi
handla helgmys.
Skulle ju egentligen sovit hos Benet men det har varit diarre &
pluttanfall där så vi gör ett nytt försök på måndag.
Annars kommer helgen bestå av bio, den sista tyvärr &
långpromenad till Hultaby & flytt av möbler...
*hoppar omkring* nu ä de inte lång tid kvar.... SAMBO!
ÄLSK DU!!!!
*
Nähä en köpp Java & MEDIUM...
sen gonatt..
I morron kommer Theo *tjoho*
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar