lördag 16 maj 2009

Bebis, Bio, & Spindelmannen,,,,

*
Allra allra först tänker jag grattulera Veronica & Mattias!
I går kväll kom deras son,11 dagar innan BF.
Grattis grattis i massor från Anknästet!
Nu Marie är det bara du kvar *L*
Jag har inte pratat med dom men alla ska må bra..nu får vi se om det
blir Milton som planerat,,
Han var jättefin iallafall.
Jag delar inte bild tyvärr för jag vet inte om dom vill ha honom här .
*
Har varit på Mamma Mu idag, det var tyvärr sista bion för denna
säsongen men när dom släpper biljetter till hösten så ska jag stå på kö
för detta var prisvärt & uppskattat.
Denna gång var Nabor & Harley med..
*
Sen styrde vi Audin mot Makedonkan, det var ju ansiktsmålning där!
Spindelmannen/Hello Kitty!

The start,,,

närmare förvandlingen,,

Tjohoooo,,klart!

kompisarna=)
*

Dom blev så tyffa grabbarna eller som dom själva säger,,COOLA! Blir nog lagom coolt när det ska bort sen men men det blir ett senare problem =) En dag fylld av bus & mys,,,mår så bra=)

I morron blir det flytt av möbler, tiden börjar ju krypa in på oss =// men först mestodifestival (som Theo säger) .

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar