torsdag 28 maj 2009

Vad skulle ni priotera?
















*
En delikat måltid blev det,,har längtat hela dagen =))
Nu går vi här & pysslar eller rättare sagt...hanen plockar i sina
kassar & jag ,,ja jag sitter ju här *L*
*

Vi pratade innan om vad en person ser till att få upp bland det första
i en nyinflyttad lägenhet..
Jag är ju en databeroende så jag skulle nog sätta ihop datorn =)
,,måste ju uppdatera er *asg*
Radion skulle nog åka i kontakten med så det fanns lite musik när jag
skulle plocka upp allt.
Hanen däremot skulle installera stereon & sen tv:n med kanaler....
sen log han & sa..sen öppnar jag ölen haha..
*
Vad plockar ni iordning först i er nya lya?
*

Hanen posar,,,,,*L*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. teven alltid teven. teve-narkoman som jag är så skulle min värld rämna om inte teven o alla kanaler funkade.....

    SvaraRadera