lördag 9 maj 2009

Nu ska det bli kuligt,,,,

*

Idag har Tina rättat till 2 av mina naglar,,,tackar så många!
Vi kom på att jga ska testa en annan variant ikväll & se om det blir ett
annat resultat i morron....jag ska informera dej i morron *fniss*
En tur i "rymndraketen" blev det oxå & pizza,,,nyttig jga varit va?
NÄ!

Jag skrev ju att jag SKULLE dricka öl i kväll, det är precis vad jag gör!

SKÅL!
Vart sugen på att åka till Loride på Mcfest, har hört att det skulle vara
en del trevligt folk där men detta med chauför,,vill jättemycke sova i
min säng nu när jag mått så här,,annars är jag inte så knusslig!
Jag säger bara FACEBOOK!
& RICKARD,,,
Snart får jag nog anställa dej som privatchaffis *L*
*
Så nu sitter jag här, snyggare än vanligt*ironi*, dricker öl & väntar på
att alkoholen ska tjäna sitt syfte *L*
Min Snorska & hennes Mattias & min hane ska med oxå & sen får vi se
om det går att slita några Inkare från GP Speedway.
Jag har en sån här känsla att det kommer bli attans kuligt ikväll.
*
Hoppas ni alla får en lika kul kväll som jag har planerat men...
jag saknar dej nabor & Camilla & ni andra Bitchar,
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Åh jag saknar dig nabor hmm inte bara jag med feber igår märkte jag =( men jag är bättre idag =) Kram Kram

    SvaraRadera