måndag 4 maj 2009

Jag är ju,,,,

*
,,,helt bäng!
Idag har det varit en oerhört konstig dag.
Tänk dej att du vaknar på morron & är sur på något men kan inte
komma på vad,,ja helt enkelt fel sida av morgonen.
Så känner jag när jag inte vet vad jag känner,,,sur, tom, ledsen,
sällskap, inte sällskap,hjärtat skenar i 120,vill bara ha mera luft!
Nu tycker jag att det får vara nog med dessa dumheter,,,
!!!!!!!!!JÄVLA PANIKÅNGERST!!!!!!!!
*
Hittade en blogg idag från Annas blogg,,,visst hade den berört mej
i vanliga fall oxå men nu ja,,,Lille Skutt släng dej i väggen.
Tårarna bara sprutade,blev faktiskt lite full i skratt över mej själv sen.
En rörande blogg men var kankse det jag behövde,,,gråta en skvätt!!
Konstig jag är va?!
Ja ja det blir inte bättre än så här,,,*L*
*
Sabinas kamp: http://www.mittlivsabina74.blogspot.com/
*

Var väl kankse så att det kom en del minnen tillbaka men jag är mer
känslig just nu.
*

Att ångra sina erfarenheter är
att hejda sin utveckling.
*
Annars var jag en sväng på Willys & fick beröm för min HIM på
underarman, då mådde jag bra,,beröm är fint!
Kassörskan visade även sin tatt, svanktatt med Lotusblomma & såna
däringa fiskar som brukar vara ihop med den stilen ,,vad heter dom?
*
Nu ska jag göra ingenting för det är precis vad jag behöver,,,
kaffe , cigg, måla naglen, lösa korsord & kolla Ginza!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. har med haft knäpp konstig dag. ja lilla sabina var verkligen en kämpe, följde hennes blogg ett bra tag och blev jätteledsen när hon somnade in, trots att jag inte träffat henne personligen mer än fick några mail och skickade små peppnings-presenter till henne, saknar hennes inlägg, där var verkligen en människa som hela tiden såg FRAMÅT...Tänk om man kunde vara bara liite sån själv!
    ny dag i morrn, blir det nog bättre...kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Tycker om dig min fina Anka! KRAM Tina

    SvaraRadera