fredag 15 maj 2009

Skyltar & burkar,,,,

*
Gamla burkar & skyltar är något som mitt ankhjärta klappar lite
extra för,,kom bara på att jag ville visa er mina fina skyltar, gamla &
lite rost på...

*
Nu är det ju så att jag även kan bli glad över nya burkar om dom
fyller en funktion..
Jag blev väldigt glad häromdagen när jag var & handlade & fick en
burk på köpet,,sånt gillar jag!
Altså att få saker på köpet =))) jo burkar med då *L*
Det känns som om jag har gjort ett kap då, egentligen kanske jag bara
fick en sak till att bära hem om jag ska hårddra det & de har jag fått
lära mej att man ska göra!
Nåja jag är glad & nu står den i skåpet med dess rätta innehåll i oxå.
Snyggt & prydligt!

Oboy,,,
*
Hade ett kort men härligt möte med Fru C idag,
vi möttes i en källare,,,
Fick två flugor,,date med Fru C & se festlokalen ,,
det kommer bli kanonbra,,lite medeltid över det hela.
Sen bar det av & handla (tog bara 1 H ), sen hem & Theo for ut som
ett jehu på gården för att leka,,gott att det finns barn runtikring här.
Så i kväll har det varit Tacos med mina grabbar & en trött lillfis stöp
nu i säng.
Bäst att ladda för bio & ansiktsmålning i morron,,
,,kan upplysa er om att det blir INGET Hultaby nu, kanske till hösten
när "dom" är sovande igen!!!
*
Nu ska vi yra på blocket,,hanen sålde sin hoj idag nämnligen & ska
nu leta ny!
Tur att Dagny finns om din hojtarm suger =))
*
Hejdåposs!






1 kommentar:

  1. skojar du??? jag har samlat burkar, gamla sen jag var femton...har hur många som helst, och lägger inget i dom "dom är ju redan fyllda med minnen"
    brukar åka på antik o samlarmarknaden i stockaryd o handla burkar....
    kul med fler med samma intresse! nu har vi två saker gemensamt:-) burkar o döskallor:-)

    SvaraRadera