onsdag 20 maj 2009

En attans braig,,,,

*
,,dag får jag nog allt dra till med.
Hunnit städa & tvätta & handla, kletsvettas av åskvädret,,,
torkat snorig son,,lagat go mat till min hane & Theo,,
fikat med Mamma & Sören.
Även ett lekförslag från Janne som var i lekparken med sina
systerbarn, pappalediga pappor som tänker på Theo,,,du har en bra
snäller & omtänksam man du Tina=)
*
Fick mina Traderaskor idag oxå, älskar tradera=))
(finns massor döskallesaker där, på tradera alltså inte bröllopet)
ska ju på bröllop i Augusti & måste ha skor då så jag budade på
dessa, gillade stuket på dom,,,
dom passade men att någon catwalk lär det nog inte bli dom var lite
högre än jag väntat mej men det är bara att öva.

*******************************
Jag är helt säker på att jag kommer att se något kilo mindre ut när
kroppen blir mera utdragen & framför allt LÄNGRE!!!
Kan leva med detta *ler* för visst är det så?

e dom inte fina så säj,,,
*
Min ortoped ringde idag,,ÄNTLIGEN,,,är bara 5 v sedan dom
skickade remissen.
Har ju haft problem med min tumme/handled ett bra tag,
fick kortisonspruta i höstas & de släppte men nu har det kommit
tillbaka,,tappar saker, det domnar,,
Ja ett typiskt kapaltunnelsyndrom om jag har fattat det hela rätt!
Han sa att vi börjar med kapaltunneln & hoppas på att det räcker så
annars blir det tummen med men det hoppas jag inte =/
Jag fick välja Juni eller November,,,
,,de var ju inge bra nåt av dom..
(varför vara smidig när det går att böka till det)
Juni är det bad & bilutflykter,,,November är det overaller ,,
snälla ortopeden sa att jag fick välja,,,så jag valde Augusti!
Ska verkligen bli skönt & få det gjort men syter för det som är efter.
4-5 v med bandaget & göra typ ingenting,,
Så nu måste jag ju börja öva på att använda vänster hand till ALLT,,
ja verkligen ALLT!
Så jag hoppas nu verkligen att det finns någon vänlig själ som kan &
vill köra på mej om det behövs alternativt låna ut sin
automatväxelbil någon vecka *asg*
*
Nu är det Greys på burken sen sova sängen,,upp tidigt för frukost.
Hanen ska åka & kolla på hoj i morrn så hjälp mej hålla tummarna ,
min ömmar så förbannat *hi hi hi*för att han kör hoj hem i morron...

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. väääldigt najsa pjucks, men jag hade nog bara kunnat använda dom som "sittskor" (är inte så stadig i höjden)

    SvaraRadera
  2. snygga skor o även tyget dom står på:-) ja möe har jag köpt på tradera i mina dar...

    SvaraRadera