måndag 25 maj 2009

De äe lite synd om mej,,,

*
,,,näsan rinner, hostan gör ont, huvudet bankar ont ont aja aj..
nacken värker,,
Jo jag är nog superförkyld,,kanske en gnutta feber oxå!

Skulle vartit hos Tandis idag men se det tänkte jag inge gå,,,ringde
återbud & tänka sej jag fick en tid i Augusti,,attans vad synd att det
inte fanns någon nu nu =)
Även besiktning låg i agendan men återigen har jag en snäll hane,,
han körde ner "Dagny" jag är ju så förkyld ,,,
besiktningen hade tittat på däcket lite men klarade det,
även bakljuset hade gått (precis som sist ju) men denna gången fick
han åka & byta lampa så gick den igenom sen,,
gutt nu går det köra 2 år till =)

Så nu ligger jag i soffan med massa dricka & har skallabank & mår
inte bra,,,tvättar lite med.
Snart så kommer min granne att flytta in..
mötte Farbror Conny utanför,,vi får skaffa lampor & lära oss morse
för vi har balkongerna mot varandra,,
Kaffe tack!

Nähä nu ska jag krypa ner igen, ska försöka få lite undanplockat här
med men blir ju sket slut av detta trista jue,,

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ojojojojoj....norjekramentröst!

    SvaraRadera
  2. näää vad synd om dej, och det är verkligen synd att du missade tandläkaren.-)))

    drick lite whiskey (hehesäger jag som aldrig dricker själv knappt) och knapra esperitox så går det nog över på ett kick
    kramen

    SvaraRadera