söndag 31 maj 2009

Sol ute sol i sinne,,,


*
Efter en god natts sömn så tar vi en ny solig dag i våra händer...
Camilla & jag tar våra telningar & går till lekparken med picknick,,
då ingen av oss kommer att få nåt på mors dag,,,så njuter vi av våra
barns pussar & kramar & solen,,det är inte fy skam det!
*
Grattulerar Nabor oxå på hennes dag,,GRATTIS!
*
Den nyblivna mamman ringde igår,,,jag hörde den lilla tösen gny i
bakgrunden,,är ju inte utan att jag blir sugen lite lite lite.
Hoppas du får komma hem snart..
*
Nähä dax att packa picknickkorgen & smörja in armar,,,
Ha en underbar dag allahopa..ikväll kommer hanen hem ;))
*
GRATTIS ALLA UNDERBARA MAMMOR DÄRUTE!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. stort grattis te dej med njut nu idag och ha så mysigt me camilla o Toven!! du får gärna hälsa från mej!
    kramen

    ps nu höll jag på att skratta ihjäl mej, min dumma hund lyckades hamna på spik-mattan men ha nkom SNABBT därifrån hihi

    SvaraRadera
  2. Tackar åh niger så fint =) Kram från från Naborn

    SvaraRadera