måndag 1 juni 2009

Lekdag,,,,

*
Gårdagen bestod av lek, lek & åter lek,,
Vi packade picknickkorgen & begav oss till Apoteksparken, filt i solen,
barnen kan leka fritt, saft till barnen & kaffe till mammorna,,,
ja bara njuta & sitta & tjata lite.
Det växer ett träd där som jag inte vet vad det heter men jag vill ha
ett sånt på min blivande trädgård,,
*
Det är en aning dåligt med offentliga toaletter i denna stad,,fick ett
blad där vi kan lämna synpunkter & det ska jag göra just ang detta.
Självklart blev ju theo nr 2 nödig i parken,,,,ja vad gör man?
Som tur är så finns det ett öppet solarium så vi kunde gå in där men
det är ju inte riktigt att allmänhten ska nyttja deras toa.
Men Theo fick ju sightsing i lokalen där men ligger ner & blir brun =)

Nån som vet vad detta heter?
*
kul ide´,,sand I mössan =((

klättra,,kan själv=)
*

Efter lunch så fortsatte grabben leka på gården.
Jag fick ha så kul så jag tvättade ..sen framåta em kom hanen hem så
det blev kassler & potatisgratäng,,tycker jag välan att vi kunde ha en
kväll som igår ...mumma för nasse *L*
Kvällen avslutades med film.. Theo löv it.
Bör ses om ni inte gjort det,
*
Idag ska jag plocka liljekonvaljer till min älöksade mamma som
kommer hem..bygga ihop sängen & fika förhoppningsvis med våra
mammor i kväll.
*
Hejdåposs!




4 kommentarer:

  1. härliga apoteksparken, var nästan ett dagligt tillhåll när stor-killarna var små, vi kunde samlas en si så där 20 stycken i den där parken o köpa kaffe på couchers och mysa. nu för tiden bir det mest linbane-parken vid kvarndammen när vi går te lekpark.
    fina parker!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Ask... häng ask eftersom grenarna går neråt..*L*
    mysigt att kunna gömma sig i när de blir stora..
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Ja det är mysigt med parker..Tack annika ska försöka minnas detta =) ett riktigt gömmasej &mysaträd...

    SvaraRadera
  4. Tack för atta du kikat in till mej.
    Simskola är väl jättebra att gå på!!!!
    Må så gott.

    SvaraRadera