lördag 6 juni 2009

Så var det med det,,,

*
Det blev bil för min del,,är glad för detta för rean bestod av,,,,REGN
& dom som hojkade frös massor & var lite lätt fuktiga!
Vi tappade bort hojarna redan i Vetlanda,,ha ha ha tänka att det kan
finnas så många mackar att tanka vid,,nåja vi hittade dom sen =)
*
Trevigt på nerresan, några öl slank ner & chauffören fick kaffe!
Det var nästan så att jag trodde att det var ett knippe fruntimmer
som packat vanen för det var partytält, bord, bänkar, vattendunk &
massor av bra&ha saker med packat,,,,grabbarna hade verkligen
fixat det kanonbra..
Militärtältet åkte upp så snabbt, vi var bara på toa & vips när vi var
tillbaka var det klart att flytta in! =))
Värre var det med partytältet men tur att vi hade en stålarbetare
med ha ha det gäller att sätta rätt pinne i rätt hål!
Trodde för en liten kort stund att jag hade glömt min sovsäck hemma
men som tur var så hade jag inte det,,däremot tandborsten,,
Hmmm var det du Tina som packade åt mej månne?
*
Sen hade vi allmänt trevligt,,stiftade nya bekantskaper & lärde
känna andra bättre & allt var bara till det bästa,,,
tycker om trevliga människor.
Susan tog sin uppgift på allvar,,två tröjor fyra timmar..
eller hur var det?
Det var en kul tjej & såååååå snygg hon blev i sin nya fina tröja!
*
Sen minglade vi, inte så långt för det var grill,,ja just de ,,det hade
dom packat ner oxå,,en klotgrill...en röd=)
JO även om ni inte tror det så är vi bikers *asg*.
Älskade nationalteatern,,,,det funkar alltid=))
Grill & lite mera vin & sen skulle det beges in till staden & poppa.
Vad händer då!
Jo då kom den som ett brev på posten....PANIKÅNGERST!!!
Jag kunde inte förmå mej att gå in dit bland alla människor & ha så
där kul vi skulle ha! Hjärtat voltade i 250,,förbannat!
Jag blir så less,,detta är inte jag,,,varför kan det inte bara gå över?
Som tur är har jag en underbart fin hane som stannade hos mej vid
elden & pratade & umgicks med mej...
Shit jag är inte van att bli så omhändertagen, jag är van vid att få
klara mej själv med hjälp av mina vänner, men trots att han
kompisar gick in dit så stannade hanen..
*
Vill du ska förstå hur glad jag är att du är min hane, en mer
omtänksam kille kan jag inte få..
Älsk du!
*
Sen så försökte vi sova,,,,S***N vad kallt, frost var det,,jag har
ALDRIG frusit så på en mcträff innan.
Hanen eldade för glatta livet,på morron var hela tältet fullt av rök,,
nog inte den nyttigaste men som tur så reagerade Murarn & öppnade
porten..
Natten gick åt till att frysa & grubbla ut hur jag skulle komma hem i
dag.
Camilla skulle hämtat mej men nu kom Janne ner så allt löste sej.
Tänk så bra, det lättade bara jag fick reda på att jag kom hem,
var lite jobbigt att gå där inne med allt folk men det löste sej
,,andas,,ville ju så gärna handla en present till min lille kille jue!
Det blev en Hood & skott till pickadollen.
*
Ni älskade vänner, vad vore det utan er,,har haft det kanonmysigt
den kvällen vi var där, även om du ser lite elak ut *HA HA HA* rätt
kommentar till rätt person!
Idag var de mysigt,,snea huset & blivit rånade,,goa vänner,,
goa skratt!
Sen for vi hem.
Så nu sitter jag här & känner att jag tog rätt beslut att åka hem,,
pizza i magen, vatten på flaska, ostbågar & choklad,,hanens
pyjamasbyxor på,,,bara vara & ta hand om mej själv,,,,
Måste läka men hur?
Vill tillbaka till mitt forna jag helt & hållet,,kanske skulle be om hjälp
ändå,,usch jag vet inte,,vill ju inte ha det så här som det blev nu!
Är ju glad att det inte var Sweden Rock som jag köpt biljett till,,dyrt!
*
Nu ska jag slänga röven i soffan & glurra...
I morron kommer hanen hem.
*
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. men gumman då! kunde varit JAG som skrivit det där!!!
    vad fan gör man liksom? jag funkar precis som du och min hane är med en sån där snälling som fattar...TUR du har din! själv sitter jag ensam hemma just nu en lördagskväll,fast jag egentligen skulle varit på grillparty hos eke o sommansson...migrän är bra att skylla på...sambon fick gå dit själv, jag vågade inte. det är INTE jag. men bara att försöka acceptera.
    så jag köpte en skål me godis och tittade på twilight-filmen Igen...nästan pinsamt.
    men jag tar ju medicin som jag hoppas kickar in snart så panikångesten försvinner lite..
    en bamsekram får du av mej i alla fallen!

    SvaraRadera
  2. Men vad jobbigt...norjekramen!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ska bli bättre... många Kramar..
    Du får komma upp till Berget och andas ut lite en dag...

    SvaraRadera
  4. om jag ska ge dig ett gott råd skulle jag söka hjälp. bara det är ett stort steg att inse att man som människa inte klara allt själv. Även om man är van vid det. jag vet inte om du har arbete, men jag har hört att företagshälsan har en bra pskolog, gå inte till stans psykologer. Jag har gått där den 02 och fortfarande inte blivit bättre. Bara ett tips! En stor kram från mig

    SvaraRadera