torsdag 25 juni 2009

Guldfiskminnessyndrom,,=//

*
*rodnar*,,,ursäkta mitt guldfisksyndromsminne Tina =//
När vi var där ute kändes det verkligen som om att jag aldrig hade
hört talas om detta,,
mitt minne är verkligen kassare än vad det brukar vara nu!
Berättade för hanen att jag visst visste vart vi hade varit vet ni vad
han sa..
-Säg inte att du hade varit där *L.....
Nä så illa är det inte men Göstorps Ranch hade skrivit I IQ Bitches
gästbok,,ja ja guldfisksyndromet =)
*
Dagen idag har varit helt perfekt,,vi började med simskola,,båda jag
&Theo är så stolta.
Jag har uppnått precis det jag ville, han är inte lika rädd för vatten,
gråter inte när huvudet kommer under & tvättar håret i duschen ,
nu utan ett pip, simmar med dyna & platta i stora bassängen.
Sen gav vi oss av till mina Gudföräldrar & deras stuga.
Fikade & pratade & kissade bakom granen =))
Hade fått två kassar med kläder & det är ju kanonsnällt.
Sen hade Theo en önskan om att spela minigolf så det är klart vi
gjorde, han är duktig grabben.
Koncentration,,,
*
Sen avslutade vi dagen på Mac Donalds innan det var dax för lämna till
pappa.
*
En tur på hojarna bidde det oxå, klippa till håret liten sketaning så
målet blevo Helen & Stänkarn,,kaffe & tjat där med.
Blev lite full i skratt*L* vi lånade varsin bok av dom....
Hanen ska bli Macho & jag ska finna min inre styrka *asg*

Nu får vi ligga i varsin ände av soffan & läsa *L*

*

Nu står det nygrillade hamburgare på bordet som Hanen fixat medans jag beroendebloggar =) så med detta säger jag godnatt .

Hejdåposs!



5 kommentarer:

  1. Din hane verka vara så otroöogt snäll kille. Tur att det finns snälla killar oxå på den här jorden. Ha en trevlig helg¨! kramen

    SvaraRadera
  2. *otroligt skulle det stå..

    SvaraRadera
  3. jag är med en blogg-junkie nuförtiden...
    hur beroende som helst!

    SvaraRadera
  4. Du är ursäktad.. och jag hade inte varit förvånad om du hade varit där innan heller utan att veta om det.. liksom. Ja, du vet.. det där med lokalsinne. Puss på sig igen.

    SvaraRadera