söndag 28 juni 2009

Vad är det med,,,

*
,,,5 åringar?
Deras öron är igentäpta med glass kanske, benen sprattlar åt alla
håll,ögonen tittar alltid åt motsatta håll, äta kan man ju göra en
annan dag,trillar, tappar, spiller, tjurar,pung&snuttasgarvar,
armarna lever ett eget liv ÖVERALLT,,
*
Antar att det är en fas men imellanåt blir jag GALEN!
Men han är världens sötaste trots detta....=)
Han talade om för mej idag att jag var den bästaste mamman,,myz!
*
Idag har han varit på sitt första kalas, det gick bra & dom hade haft
skoj, tyvärr var några sjuka så dom hade varit endast tre kalasare
men det kan nog räcka med tre kalasande femåringar ,anledningen
är ovanstående rader=)
Jag passade på att smita över gatan & hälsa på Tina ,Janne & Viggo.
Kaffe & tjat på altanen...
Kan leva med det=)))
Sen bar det av hemåta,,
Ja just de,icke att förglömma,,,,
Fukt i garderoben finns det här hemma,,kläderna passar inte & även
då inte mina skinnbyxor men si så bra, jag hade ett par svarta
Nubuckskinnjeans hos Tina som var för stora för x antal år sedan...
Tjohoooo nu passade dom,,bra va=))))
*
Dagen sen bestod av utelek för Theo & hanen då som enligt Theo
tvättar här *L* ja han fortsatte med det & jag,,
ja jag fastnade i PS2 =//
Började med våran tavla oxå men häftklammrerna tog slut innan
vi började men i morron så,,
*
Nu har vi grillat & slängt denna sprattelkille till son i säng med
ljudsaga & ryggklining,,
Kanske skulle pussa lite på hanen nu då =)
Då skulle han nog bli gla *L*
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Så bra att jag inte har fukt i källaren.. ;) Mina skinnbyxor kan ju inte varit i källaren då elllllleeerrrrr... kanske dom var det ändå.. Vad kan det då vara för fel. KRAM på sig från Tina

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha dina skinnbyxor kanske har smygbott hemma hos jag =)
    Tack för trevlig fika igår & längtar till lördag nu,,vin ,kvinnor & sång=)

    SvaraRadera