måndag 15 juni 2009

I need to do this,,,

*
Abstinens,,NÄÄÄÄÄÄÄÄ =))
Var bara tvungen att visa,,vi var på premiär av simskola idag.
Jag är så stolt över min fis,,,han är väldigt restruktiv med vatten,
försiktig.
Märkligt på land är han som en pingpongboll upp & ner & i
vatten vågar han knappt ta ett tag!
Underbar "Fröken Madde", tog honom i handen direkt & berömde
massor bara för att han gick framåt eller doppade ner axlarna...
stort plus allaredan!
Hoppas det nu bara funkar men han verkade att gilla det & såg fram
mot att få komma tillbaka i morron igen =)
Han som gallskriker vid hårtvätt , doppade hakan i vattnet dock ej
bubblade vatten men det hinns ju på 14 dagar.
Hör & häpna,,,han tvättade håret i duschen där med bara lite
motstånd men INGET skrik,,
*
kul riddarborg fanns där,,
Min fis andra barnet från vänster.
Se så bra det går =))

*

Nu ska vi borra hylla,,nä nu ljög jag *rodnar* hanen ska ,,,
Sen far Theo & jag till Cillabenet & Atle & Lisa & busar & myzer.
*
Ha en alldeles underbar dag allahopa som svänger förbi här..
kan ju undra vad ni ska göra för skojsigt idag?
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Har simmat mej idag, så där lagom skojsigt, men väldigt skööönt!

    SvaraRadera