torsdag 11 juni 2009

Min lille Rocker=)

*
Åh vad jag har sovit i natt,,men jag fick ju en sån hejdundrandes
migrän oxå, den nådde inte den kulmern som den kan men
fyförsatan vilken pärs!
Tog en sovtablett & en militärhalsduk hårt fastdragen runt huvudet
& sen hade jag visst somnat på 2 röda,,
Hanen fick ligga själv i sängen & titta på Hjälp=)
Man nu känner jag mej piggare & e lite susuig bara pga migrän men
en ny dag med nya möjligheter,,,,
Attans vad lite sömn kan göra Halleluja!

Ikväll kommer Kvarteret Skatan tillbaka,,,,åh jag älskar såna
program.

Jag satt & kollade lite bland korten i datorn åh hittade ett kort på
min son endast några månader gammal,,,,
Vi var iväg en helg, Jag ,syrran Zandra (theos syster) & mammma.
Där hade dom peruker & självklart kunde jag inte låta bli!!!
Kankse där hans långhåriga bana började=))

Rockern,,,

*

Dax för frukost sen ska vi åka & handla bromsklossar till Henens bil dom är helt slut! Ska ta en sväng inom IKEA oxå & se hur det går men ska nog funka..

*

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Vilken ROCKER!!! :))

    Hoppas migränen ger med sej SNARAST!!!

    SvaraRadera
  2. hej anke-panka,
    migrän ä inge kul. men det som funkar för mig är zoomig nässpray! sån migrän medicin som man kan ta när man börjar känna av migränanfall. jag brukar få spraya två doser men sen är man fit for fight ( i alla fall bara "vanlig huvudvärk o inte migränen)
    kramen

    SvaraRadera
  3. Köp nåt fint på IKEA, och du; festa på en glass!

    SvaraRadera