torsdag 11 juni 2009

Krokodil till Cajjo,,,

*
Idag har det varit en kanondag med min hane.
Lite susig efter migrän, jag har jättebra migräntabletter men vågade
inte blanda dom med mina sovisar igår,,prioteringen för mej var i att
sova åh de har jag gjort =) sååå skönt, känner mej som en halvt ny
Anka,,gladare.
Nu ser jag fram mot natten igen,,,,,=)
*
Vi hamnade i Jönköping ,,Biltema & IKEA, Jula & Harley House.
Bromsklossar hittades .
Mat på IKEA tyvärr ingen glass men kaffe som var så däringa=/
men jag är kräsen med kaffe..Jag är nog näst intill en kaffeoman
tror jag men jag är helt övertygad om att det är nyttigt på nåt vis =)
Eller vad säger du Fru C ?=)
Summan blev inte såå billig men när blir det så på IKEA?
Men för pengarna fick vi,,ny matta i tvrum, gardin till tvrum,lampa till
Theos rum, påsklämmor, tyg till våran tavla i rummet
( kommer nog bild i veckan). Vi såg en ide & kom på att ja den kan vi
göra själva,,
Ha ha Hanen kom på det,,jag hade nog köpt träbitarna &
tyget på plats =)).
vi fick även röda salladsbestick, halksockor till mamma, en hylla till
Theos rum.
Målet är att snart göra iordning hans rum till mysigt,,har börjat med
belysning & hylla idag.
Sen fick även Cajjo en present,,,vi har en gosedjurstokig hund här &
sen tar han ALLT han hittar i munnen när han blir glad!
Så innan har han haft en fladdermus & det finns massor med plats
kvar i munnen då till annat men nu fick han en krokodil,,stor & bra!!

Gladaste jycken!!
spindellampa till Theo,,,
*
Blev jätteglad idag att Stefan vill åka med på AC/DC,,,du e för go min
vän,,ska bli skojsigt att ses typ snart=))
*
Nu ska jag mysa med hanen en stund & sen ta min sovis för i
morronbitti kommer,,,THEO!!!!!
Tjoho!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Det SYNS på dåggen att han är glad!!

    SvaraRadera
  2. fin doggy!!!!! min är med gosedjurstokig men det tar ju bara en tio minuter sen har han tuggat sönder den och dragit ur all vit ludd inuti.
    nu får vi köpa gosedjur, klippa upp det ochta ur all fyllning, SEN ge till Nicken. taskigt men annars har man ludd och inte ludwig då, överallt!!!
    KRAMEN

    SvaraRadera