söndag 14 juni 2009

Ödlan Sigrid

*
Det bor en ödla hos svärmor*L*,,det är ungefär som Häxan HiaHia.
Ödlan heter Sigrid & äter korv,man får INTE stoppa in fingrarna i
gallret för då tror hon att det är en korvbit & tar en tugga=)
Tänkte bara visa för er vart hon bor!

Ödlan Sigrids hem,,,
*


Vi fick underbart god hemmagjord smörgåstårta på kalaset igår,,att
de är något jag nog inte kan föräta mej på,,är ju hur gott som helst=)
Sen på em/kvällen så blev det lite gardinbyte, resten tar jag idag typ
snart är bara köket kvar.
Kors i taket så kom strykjärnet fram IGEN,,,hua detta börjar bli en
vana, måste skaffa fler tyngder så jag slipper stryka=)
Men fint blev det iallafall!
Fick även finbesök i gårkväll...Veronica kom förbi med lille Milton.
Sicken häftig grabb, vilka miner men Theo blev en del avis när Milton
låg i min famn, han är ju inte van vid att någon annan ligger i min famn
jue!
Det var jättemysigt & sitta & prata lite, skratta & bara vara!
*

Milton 4 veckor.
*

Tur att jag har en son som håller efter mej,,jag glömde att borsta tänderna på honom men när han legat i en ministund så kom han upp... Mamma vi glömde borsta tänderna..Sicken tur va=)

*

Nähä, dax för frukost & sen gardiner,,hanen är visst snart på väg hem & oss möter han i pyjamas!

*

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Är Sigrid fånge på nåt sätt...?

    SvaraRadera
  2. Nejdå, det är bara i fantasin hon bor där.
    Gallret är från badkaret , svärmor har ett helkaklat barkar med galler för avloppet.
    Och där inne bor hon . Min hane & theo har egna små fantasiberättelser & detta är en av dom =)

    SvaraRadera