onsdag 17 juni 2009

Lyckad kväll!

*
Det blev kvällsträff =)
Jag & några av Hanens mcklubb hojkade & klarade regnet.
Veronica, Milton ,Mamma & Theo tog bilen.
*
Min pappa brukade alltid skämta vart han än kom att när han inte
fanns mer så skulle han skicka sterbhuset,,
(sterbhuset skulle ju ioförsej ta räkningarna med *L*)
Ja det var precis vad han gjorde idag,,
Mamma, Jag & Theo!
Hela klanen samlad!
*
Det var massor av människor där, jag frågade Stark
(han som höll i tåtarna) & då var det 697 personer & en del hojar
kom det ju 2 på så jag vet inte riktigt för det kom fler sen men säkert
en 500 hojar ,får läsa tidningen i morron.
Det var även 10 års jubileum !
Träffade en del känningar, kul & tjata lite det är ju så att vissa av
dessa folk ser jag inte mer än på sommarn & då blir det xtra kuligt!
Han har anlagt en damm & inrett en lada med soffor, bord, stolar &
gamla saker & där kan man köpa fika & utanför så grillar dom korv.
Ja det är riktigt jättemysigt & hojar & skinnrövar överallt*L*
*
Jag är helt säker på att pappa var med ikväll, gick där & pratade
med folket , han hade en förmåga att lära känna allt & alla,
Tankarna fanns på honom när jag satt där,,,
,,,han skulle varit där på riktigt jue!
Men han fick åka bakpå"Dagny" med mej istället =))
Ska faktiskt erkänna att en tår kom när vi for hem men det såg ingen
för hjälmen var på & högerhanden vred på så vinden torkade bort!
*
Blir väldigt glad iallafall över att få höra att folk tänker på mej & vågar
tala om det.
Tack Emma!
*
Ha nu en fortsatt trevlig onsdagskväll.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar