måndag 8 juni 2009

Tar en funderare då,,,,

*
Att det går att hispa upp sej så mycket,,,vet ni var jag är?
Jo jag är framme i slutet av Juni...
21 Juni ska vi på AC/DC,,,hur i h-e ska det gå till?
Om jag inte fixar ett ställe med folk som jag känner, gillar & vanligtvis
trivs i,,hur ska jag då fixa en konsert?
Som tur är så är Hanen & Camilla med men känner ju liksom att jag
inte vill sabba för alla andra...
Usch så knäpp jag är,,,,& framförallt för att jag hispar upp mej NU...
Ja ja får försöka tränga bort de,,ja eller inte=/
*
Mysigt var de igår iallafall när hanen kom hem,,bakad potatis &
fläskfile blev menyn,,kan leva med det =))
Sen somnade Hanen i soffan & jag hade ögonen vidöppna & kunde
inte sova, tur att det finns tv & korsord,,får nog lära mej hanens
bärbara så jag kan surfa nätterna igenom *L*
*
Idag ska vi fixa med sängarna, mamma ska ha en annan gavel & sen
köra till tippen med lite bööös,,(funkar bra att samla på balkongen)
Mamma var sändebud till en ny elgrill i helgen,,denna grillar
underifrån som en vanlig grill så vi hoppas på att känslan blir bättre.
Det får bli premiär ikväll =)).
*
Tänk om jag nu skulle hoppa i kläderna,,Våra bästa år är avklarade
så det finns inget att skylla på längre...
Jag ska nog ta ut Cajjo på en promenad i skogen,,det är alltid skönt,,
tala med träden & ge pappa några ord oxå!
*
Usch nu närmar det sej 2 års dagen för pappas bortgång,,
det kanske är en bidragande orsak till mitt mående,,,det är så mycket
jag vill visa, berätta,,,,
Har nog inte accepterat det riktigt kanske,,jag letar alla vinklingar..
Nähä nu får jag sluta grubbla innan jag blir knäpp på riktigt!
På med kläder & jympaskor & ut med mej!
*
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Hoppas allt ordnar sig och tror du är inne på rätt spår när du "tänker för mycket"!
    Jag hade en ruskig svacka för några år sen och jag grubblade mig in i fler bekymmer än jag hade. Suck!
    Du får inte missa AC/DC!!!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. klart du ska på konsert. men får du nån medicin eller så? jag har ju fått nån som ska hjälpa som jag börjat käka. panikångesten ska ju försvinna av den! hoppas hoppas...
    börjar du äta dom kanske det gett sig till acdckonserten?
    jag ska ju iväg med fyra tjejer varav tre är helt okända för mig på spökjakt i slutet av juni:-) men det ska bara gå! no way jag missar bo i sveriges mest kända spökhus! och NO way du ska vara hemma från härliga ac/dc! men jag fattar hur du känner det!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. För några årsen var jag och min sambo och tittade på AC/DC. Det var den bästa konsert jag har varit på. Så lilla Ankis, jag förstår dig precis. Men gör så här. Tänk dig att det är bara du , camilla och hanes som är på konserten och att dem spelar för er. Du kan även försöka tänka att du är i en stor bubbla och att ingen kommer innanför det. Jag lovar dig, du kommer att ångra dig ifall om du inte åker på det.

    Tråkigt att läsa om att din pappa har gott bort, men du måste få sörja klart innan du gå vidare. Annars är det inte så konstigt att du mår dåligt. Stora kramen

    SvaraRadera