lördag 13 juni 2009

Godismysberedd!!!



Väldans god mat blev det hos Svärmor,,fläskfilegryta det var tillomed
laktosfritt så gulligt=)
God blåbärdpaj efter mumma för nasse...
*
Sen hamnade vi hennes förråd,,,jag ska INTE befinna mej på såna
ställen,,,,,
Förstår ni där ute på riktigt hur mycket det finns som är bra & ha!
Jag kan hitta massor av saker=))
Är välans tur att vi bor i lägenhet kanske men har faktiskt tänkt mej
att loppisa ut lite till höstens loppis i stan,,*tummen upp*
Theo fick ett påslakan med Batman på & en handduk med
Supermannen på,,hans ögon var vidöppna,,han blev så glad den lille
& jag är väldigt glad att han inte kräver nya saker,,
fast vad kan det bli med en loppis & traderamor, han vet att det inte
blir nåt annat *asg*.
Han har nästan bara fått ärva allt i kläd & lekväg men jag tror inte
han tar skada av det..
Vi fick en lanternalampa oxå,ska hänga upp den så får ni bild sen
*fniss*
*
Sen for vi hem & Theo tog godismyskväll innan det var dax för
sängen.

*
Redo för godisätning *L*
*
Nu är det snart dax för mej att göra frulle, Hanen är & tvättar hojen,
det är Mc träff i dag men jag stannar hemma,,är inte sugen på en
dålig repris även om det hade varit asaskoj för Miss C ska dit men
men min tid kommer snart..laddar hellre inför AC/DC!
*
Vi ska borra upp lite väggprydnader oxå sen,,är ju såna häringa
underbara BETONGSTENVÄGGAR här=((
Hoppas vi kan börja på våran tygtavla oxå så ni får se...
Annars ska helgen bestå av klänningletande, ev bullbak &
gardinupphägning!
Vi hörs säkert ikväll när jag får bloggabstinens =))
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. han är söt lille Theo...
    tycker det är mysiga lägenheter där uppe hos farbror conny ohc dej, hela området är fint, sa det till farbror conny med, att det nog blir bra där. enda minuset är ju ´då betong-väggar:-( han hade visst problem med spegelvägg-grej att sätta upp...

    ha en bra kväll!
    kramen

    SvaraRadera