fredag 5 juni 2009

Paus,,

*
Tar en paus i allt stimmet,,,,det är ju jag som stimmar upp mej,,
nu känner jag hur det börjar yra i min kropp,,,HATAR detta,,,
jag ska ju för fan åka på mcträff så som jag gjort sååååååå många
gånger innan i mitt liv,,det mesta är packat, vanen snart packad,
öl & vin framplockat, Theo klar att lämnas till pappa, jag duschad !
*
Så en paus nu & andas,, så knäpp jag är, finns ju inget att fasa alls för!
*
Mitt i allt stim så sa jag till honom att hämta här i lägenheten för att
det är mycket,,blir såååå trött. Svaret jag fick var att
-Du bad inte utan beodrade i vanlig ordning,,HALLELUJA!
*
Nåja,,fram med solen nu regna kan det göra en annan dag =))
Ska ha skojsigt iallafall,,det är ju premiär!
Får se om det blir som spätta eller bilare,,tummen fixar inte detta
kalla tyvärr men men har hojkat förr!
*
Ha en underbar helg ni alla så höres vi på söndag eller måndag..
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. tat lugnt o kom ihåg
    ANDAS I FYRKANT

    andas in-räkna till tre
    håll inne - räkna till tre
    andas ut- räkna till tre
    paus-räkna till tre-
    andas in-räkna till tre osv osv

    funkar alltid.

    lugn o fin vi är med dej i tanken.
    vi kanske ska starta en ångest/döskalle-klubb när du kommer hem kära anka?
    kram kram

    SvaraRadera