tisdag 9 juni 2009

Måste jag...?

*

*
Ja så är det,,,,
Var sååååå duktig idag.
Hade ett möte på ABF & jag kan säga att hela jag skakade,,
jaha nu var det ju inte så att det var Hans & Greta sagan jag hamnat i
& den elaka häxan skulle slänga in mej i ugnen utan bara min
handledare!
Mötet gick bra & det fanns inget att ha ångerst för men visst pillar
jag extra på naglarna, fingrar på bordet & kliar mej i hårbotten
mycket mer än jag bör,,hmmm hon kanske tror jag inte duschar=)
Jag ska kolla upp lite skolor & så men just nu så ORKAR jag inte
men måste om jag ska fortsätta få några pengar av A-kassan,,

Sen tågade jag raka vägen upp till min läkare & berättade min
situation.
När jag sa att jag ville ha ett allergitest & sa att jag varit sån här ett
bra tag så verkade hon inte förvånad,,sen viskade jag lite
-Att jag har panikångerst oxå.
Jaha sa hon du får träffa A i morron för så kan du ju inte ha det!

I´m black and proud,,som dom sa i The Comittmens!
Stolt över mej själv men nån fika det fixade jag inte,,åkte hem & åt
rester sen igår,,
Var såååååå sugen på spagetti & ketchup men spagettin var slut =(

Nu ska jag fortsätta med mina korsord & tvätta lite,,
Saknar min lille så nåt vida pass,,
Han skulle varit här i morron istället för dagis men nu var det
avslutning för 6 åringar & alla fick om dom ville vara utklädda till
möss så det är ju klart att han ska vara mus på dagis istället,,
,,,grilla & äta tårta!
Det kanske dyker upp en liten mus här i morron om vi har tur =))

Hejdåposs!



3 kommentarer:

  1. you go girl!

    ...bra gjort, att tala med läkare. och bra gjort att gå hem i stället för att fika. det är inget nederlag, det är att lyssna på sig själv i första hand. en svår konst.

    hoppas du får hjälp i morrgon då, av doktor. tusen kramar
    anna

    SvaraRadera
  2. Bra steg att gå till doktorn. Ett litet tips...skriv upp på en lapp alla dina problem och känslor....de e så lätt att glömma bort vissa bitar när man sitter där....
    kram från en som varit i samma situation...
    Millan

    SvaraRadera