måndag 29 juni 2009

Någon stans i Sverige,,,,

*
Dagen inleddes av frukost & sen bar det av till Sandlandet & bad!
Jag är en redi badkruka men si på den lede,,Ankkroppen hamnade i
vattnet oxå =)
Har kanske inte så mycket val när jag är med Theo, vill jag han ska
bada så ja då måste jag oxå i=)
Kan inte påstå att det var det varmaste vattnet jag badat i men nu är
premiären avklarad iallafall!
Tänkte ju sola ett par varv på min blekfeta kropp oxå men ha ha ha
vilken humor jag har...med ett ivrigt barn,,,
Var där en stund sen for vi & handlade & fyndade tofflor till mej,,
det blir ju lätt en liten doft av tåvira i sandaler =// *urk*
150 riksdaler för ett par tofflor,,kan leva med det =)

Theo solade en sväng oxå =))
*
Hade tänkt att vi skulle borrat hyllor/lådor i badrummet men det där
med ögonmått är inte min starka sida så det får nog inhandlas några
smalare hyllor till handdukarna istället..se det positivt,,
Hanen slapp borra!
Theo hamnade i Nabors pool & plaskade, hade jag vetat hur jag lägger
in videofilmklipp så hade jag delat med mej men nu vet jag inte det
så det får vara,,ska lära mej såsmåningom!
Jag själv avslutade min em med massage,,åhhhh så välbehövligt &
nu känner jag faktiskt för första gången på ett bra tag att jag börjar
få tillbaka min energi & lust!
Nästa gång ska jag få en helmassage med Healing,,det ser jag fram
mot massor,,tror jag behöver en Healing faktiskt,det är häftigt!
*
I morron ska vi på semester jag & Theo=)
Resan bär till Laholm & svärmors stuga vid havet.
Jag ,Theo, Svärmor & Svärmors mamma,,
Det ska bli spännande & trevligt & umgås bara vi.
Resan dit ska bli spännade,,jag & lokalsinne/geografi är två
komponenter som INTE går ihop så ikväll ska vi studera karta jag
& Hanen (kan inte sånt heller) men det ska nog gå bra om jag bara
vet vilket håll jag börjar åka åt=)
Theo lär ju få se en del platser iallafall!!
Har ni inte hört något på Fredag så kan ni ju efterlysa mej
någonstans i Sverige,,är noga med att inte åka över någon gräns =)
*
Har packat & fixat så i morron bär det av, får se om jag kan med den
bärbara annars drösar det in på fredag här.
*
Ang pulningen i trädgården så fick jag rapport idag om att det går
bra =)
Ser fram mot helgen oxå, mcträff med några av töserna *L*
*
Dax att kissa & sen kartläsning!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ha det så gott på lillsemestern och lycka till med kartläsningen!!!! Jag har samma problem med lokalsinne...klarar mig inte ens med gpsen...men fram kommer man ju konstigt nog till slut...fast kanske lite senare än planerat.
    Kram Millan

    SvaraRadera
  2. Oj har du badat!? Det var modigt :-) jag har nämligen hört att vattnet inte hunnit bli varmt än. Men det är kanske bara här runt Stockholm...

    SvaraRadera