onsdag 1 juli 2009

Ro för själen=)

*

*
Nu är det kväller här i Snapparp, ca 6 km utanför Laholm.
Resan hit gick bra sånärsompå bara några km felkörning, bra jobbat
för en Anka.
Är stolt över mej själv=)))
När vi kom till godisfabriken hade vi kört för långt!!
Denna vy har jag när jag äter mina måtider..kan leva med detta=)
Lagan är det på bilden & om vi promenerar en liten bit ca 1 km så når
mina tår storhavet utanför Laholm, Båstad till höger & Halmstad till
höger,,vandrat i sanden & plockat snäckor & tång.
Vi har även badat flera gånger (kors i taket) men bena de förblir vita!
I kväll kom hanen ner hit med den bärbara,,fin han e va .
Han trodde jag fått abstinens men fatta,,jag hade sån ro så nä,
gårkvällen förflöt utan bloggabstinens,,ro i själen.
Theo har kört nästan fullrulle i 250, bara sovit några timmar men
det är väl luften & alla nya intryck,,hoppas jag =)
*
Laxen hoppar nästan 1 meter över ytan just nu nu!
Nu ska jag njuta av hanen & månen som speglar sej i vattnet.
Ni får bilder när jag är tillbaka i verkligheten för nu ska jag ge
mej & min kropp& själ semester..
Knott finnes det gott om =(((
*
Hejdåposs!

2 kommentarer: