onsdag 15 juli 2009

Dagen får +

*
Idag har det varit en väldigt bra dag, en aning trött för jag har mest
snurrat i natt..varmt & kvalmigt =(
Hade tänkt & städa lite men svärmor tittade förbi med fikabröd & då
är det ju ofint att städa *L*
Sen bar det av till staden & en bloggkaffe med Gladmymlan & son.
Redit trevlig fika & vi hann med & prata om både det ena & de andra,
vad det anbelangar kaffeutlåtandet så fick det godkänt =)
Tack för en mycket trevlig kaffedejt!
Gladmymlan med stora sonen(han ville bara vara med på tokbild =)
*
Känner mej glad & stolt att jag gick på fikat,,ut & sitta bland andra
människor & vara social..tummen upp för mej & oss !!
Sen for vi & handlade lite & jag hade massor av energi så jag
dammsög & moppade golven, körde mamma & Sören till Hotellet &
räkfrossa sen slängde jag Theo i säng som så klart inte ville sova !!
Sen har jag lagat mina jeans som sprack för 3 veckor sedan, & två
andra byxor så vips så har jag tre par "nya" byxor även mina mysisar
har fått en söm så dom inte fladdrar!
Sen kapade jag av duschdraperiet som vi inhandlade för oj ,,ett bra
tag sen ;) så nu är döskalledraperiet förpassat till garderoben ett tag !
rött med stjärnor kan funka oxå.
*
Nu ska jag snart avsluta min Cappucino i soffan med ett korsord ,
är en aning trött & känner en lätt irritation över att Theo vägrar sova
& det är klibbigt & varmt trots åskan som drog fram innan.
*
Har kanske varit lite mycket "gamla Ankan" idag & min hjärna kokar
över för just nu skulle jag bara vela vara någonstans där det är
tyst & inget..
-Mamma vet du vad,,,,
Har försökt förklara för honom att jag har kryp i kroppen & att jag
inte egentligen är arg på honom men hur lätt är det då,,
samvetet träder ju in där,,det dåliga då =(
*
I stora drag så har dagen varit en av dom bästa på länge,,flera såna!
*
I morron far vi till Miafis i Virserum & äter glass =)
*
Hejdåposs!







2 kommentarer:

  1. snyggt drapperi även om det inte är döisar på:-)

    kan informera om att mina roliga barn somnade klockan halv ETT inatt puh....skoj.
    vi har visst vänt på dygnet. slutade med att lillfis fick sova inne hos oss och ludd i lillfissäng och sen blev det äntligen longt!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Ha ha då är vi inte ensamma, här somnade han nog vid 23 kanske,,,får skylla på sommaren & aviga tider,,,

    SvaraRadera