lördag 4 juli 2009

Ska VI slå upp tält???

*
Gomorron!
**
Alla monsterdiggare & välkommen till Hajk..
Idag ska vi prate om häster men inte vilka häster som hälst utan
flodhäster...
Hjärnsläpp=////
*
Uscahn hua sicken klibbiger natt, blir inga fysiska aktiviteter här
inte(håller med Osloskånskan) går ju knappt att lägga ner ögonlocken
jue =/
Fick sova till 8,30 idag men se kl 6,50 *ding* så slås de melerade upp
& då var jag inte ens liggakvarisängen&dramejtrött, märklig ja e va?
Hade hoppats på lite regn igår men nähä, i byarna runtikring här
behagade det att både regna & åska, vi fick nöja oss med åska..
Nåja har putsat mina kängor nu på morron iallafall*L*
Nu kan det regna på dom*L*
*
Några koppar kaffe har jag hunnit med oxå,,gottans.
Även smörjt in bena med rekomendationen & än så länge ser det bra
ut *tack*
*
Idag bär det av ca hela 8 mil bort på Mcträff, Loride Mc har
sommarfest.(Jag hittar dit & kommer vi till korsningen har vi kört för långt)
Det ska bli kuligt & nu är jag inställd på att detta ska funka, måste ju
våga åka igen men nu är det en mindre träff & bara massa folk jag
känner & hanen kommer ner efter jobbet.
Tina, Aili ,Cissi & Snorkan är med..sen ska ju Ponta få några bett i
nacken oxå =)
Alla kan hålla mej & andas åt mej om det behövs=)
Hoppas på uppehåll men börjar det att regna så kan jag åka följebil,,
kan leva med det =)
Hur som hur ska det bli skoj, leka lekar, mingla,se på när
superinstruktörentältuppsättren visar,,,,
HUR FAN FÅR VI upp detta tält?? "Annika ho ho ho ho"
Ja de ska bli najsigt iallafall & ja jag mår bra, känner lugnet komma
inom mej, landa.
*
Hanen får jobba nu i helgen men kommer en sväng senare & hälsar
på mej i dimman.
Älsk du!
*
Nähä kanske bäst & lyfta på röven & få något gjort, packa & duscha,
tanka "Dagny",frukost,röka,dricka mer kaffe, lämna packning,
vattna mammas blommor & lämna Alvedon till stackars Tove som
har åkt på feber i denna klibbiga hetta.
Sen åker jag & möter upp dom andra..
Sen åker vi karavan & sen slår vi upp tältet & sen dricker vi viiiiiin!
*
Ja just de,,Grattis Cicci till Sportstern,,,den var fin fin.
Har även en liten fundering på OM Mattias tänkte att ta min
firmabil ikväll *L*
*
Ha en underbar dag/kväll/natt allahopa.
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. men hur härligt glad lät inte du då! kul att se att du tar dig över hindren och kämpar vidare, själv har jag en förmåga att hellre stå still...
    tror du kommer ha en jättekul resa/ träff!
    kram på dej!!

    SvaraRadera