torsdag 9 juli 2009

Ny energi,,,

*
De bidde inga bullar,,,glömde jästen i affären =//
De kan ju bli så,,ett nytt försök en annan dag!
Tror vi överlever för om det skulle behövas en bulle så finns det
faktiskt människor som lever på att baka & sälja bullar *L*

Efter en massa god djup sömn inatt så känns det klarare, det
känns som om allt ljusnar & jag har gjort mitt bästa!
Jag mår mycket bättre =)

Du tog inte emot mitt bed om att ses utan vände allt & inte bara
mot mej utan även vårat gemensamma blodsband.
Hon som alltid stöttat oss .


Nu kom hanen med bror,,dax för kaffe..

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. *skickar jäst*

    Förutsatt att jag får ett smakprov på bullarna sen. :-)

    SvaraRadera
  2. Bakerskan *kanske*10 juli 2009 kl. 09:07

    Ha ha absolut *L*

    SvaraRadera
  3. Roligt att du uppskattar min blogg :-) Ja, jag har väl funderat på att släppa den här bloggen nu. Eftersom det är lugnt på spökfronten. Och kanske istället skriva på en "vanlig" blogg. Blir det några nya spökerier så kan jag återvända hit. Vi får se. Själv hoppas jag ju att lugnet håller i sig. För det har varit fruktansvärt jobbigt. Tänkte jag skulle lägga in min mailadress här, men nu ser jag att jag inte kan göra det. Så jag mailar dig under dagen, så har du den :-)
    Vi hörs!

    SvaraRadera