söndag 5 juli 2009

Duett är en BRA bil =))

*
-Den dagen du slutar försöka, då sparkar jag dej i röven!
*
Jo så bar det ju av på Mc träff, vi var 7 hojar & 2 bilar, bara goa
männislor ,massa skratt & framför allt hur gott mos du vill=)
Dessutom gjort på laktosgrädde så Ankan kunde äta massa & de
gjorde jag oxå en STOR tallrik med BARA mos =))
drack vin & gjorde oss iordning, chockade en stackars grabb med att
han såg tuttarna på oss när vi blaskade av oss !
(var över handfatet så inget perverst)
Drog dragkamp,,,,IQ Bitches Mc VS Inkslingers Mc,,,
Bästa av 3,,,*slänger med håret* vi vann ju 2 då =)) så de bidde
inget3:e drag,,,
Ja ja är man starkast & bäst så,,,,kan leva med det=))
Ja allmänt trevligt så där som man ska ha det,,
nu får vi se om det kom iväg nåt sms idag ?
Kåldolmar & Kalsipper är på väg!
*
Sen kom den igen,,som ett brev på posten,,hatar såna brev!
Panikångersten bara klampar in, tar över & får mej att må skit!
Kan inte andas, gråter, arg på mej själv!
Men jag tror på ett öde, när vi är iväg & tar luft så vem kommer då
i backen,,Jimmy i sin Duett,,,,
För er alla som inte vet så kan jag berätta att,,,,
En 750 Monster får plats i en Duett!

*
Jag slutade dricka & alla snälla människor hjälpte till att lasta
"Dagny"
Så framåta kvällen så for "Dagny" Duett hem med Jimmy & Älvis &
jag hoppade på bakom hanen,,nä jag var inte nykter men inte väldigt
onykter heller & hade visiret öppet när jag blev trötter,,var lite orolig
för som bekant somnar jag när jag åker bil men även så när jag sitter
bakpå hojen men en dunk på benet så brukar de hurkna te sej de me.
Hela resan gick kanonens bra. & jag skötte min smsplikt på natten..
& du,,Rutger MÅSTE ha hoppat ur glipan från bilen för jag tog
faktiskt både Benny, Lennart & Rutger med hem*L*
*
*
Alla som var där var så fina, ingen tjatade att jag skulle vara kvar
*respekt*, men jag hade väldigt kul när jag var där,,ni e för goa,,alltid
lika kuligt & få känna en del mer ,,,
Så efter några mil & urlastning av "Dagny" & nån macka så sov vi.
Idag är jag mest besviken på mej själv att jag tillåter mej att bli sån
här, rent ut sagt förbannad på mej själv,,att något ska få styra så här!
Huvudet gör ont men det är väl spänningen som släpper kanske &
mår illa.
*
Men som hanen sa..
-Den dagen du slutar försöka då sparkar jag dej i röven.
Ja de är väl så, bara bita ihop & försöka igen,,ska gå på nåt vis men
just nu vet jag inte hur det ska gå ihop sej alls..
Detta är INTE jag alls, det är så långt ifrån så jag blir rädd!
Är bara väldigt glad att hanen faktiskt har sett mej på riktigt & inte
bara mitt nuvarande jag,,jag var roligare,gladare förr=/
FAN FAN FAN!!!!!!!
*
Tack alla mina fina vänner för att ni är ni & att ni finns,,jag vet att ni
vet vad jag går igenom(som tur är)..
Tack Jimmy för igår(Sara du får hälsa), & tack min fina hane för att
du ALLTID ställer upp & finns där..
*
Har bra medicin varannan vecka & nu får jag medicin även dagtid
denna vecka =)
*

Nu ska jag dra igång Ps 2 & bara göra saker som gör att jag slipper
tänka för jag orkar inte med det nu.
I morron bär det av till Jpg & ultraljuda mitt hjärta.
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. min kbt-terapeft du vet, sa att det som fick min ångest att stanna kvar, var att jag hatade den, föraktade den, ville den skulle försvinna, grät över den...istället för att göra det enda som fick bort den....nämligen att acceptera den!
    när jag mentalt klarade av att på riktigt acceptera den, försvann den och jag var "frisk och hel" i över ett år!

    nu har jag glömt hur jag gjorde och ångesten är tillbaka. men som sagt kämpa på i din hörna, och jag kämpar i min.
    ångesten ska vara vår vän, inte vår fiende. först då släpper han greppet om oss! kram kram på dej Anke-panka.

    SvaraRadera
  2. Kramar om dig mycket!

    SvaraRadera