torsdag 30 juli 2009

Är en självklar regndag idag,,,

*
*
Det känns som om det är ok att det regnar idag, änglarna må gråta!
Har vandrat omkring som i ett dis idag, kan nog inte riktigt fatta vad
som hänt && hur omfattande det är alltihop.
Jag kan inte säga att jag förstår det som jag har fått berättat för mej
& jag hoppas verkligen att jag slipper den upplevelsen då jag oxå
kan säga.
-Jag förstår.
Jag kan lyssna på "ältet" för det behöver komma ut.
Blir en tuff tid för er nu & mina tankar & mina goda energier
skickar jag hela tiden.
Ber även alla som läser detta att skicka massa med goda energier
till dom inblandade & ge dom styrka även om ni inte vet vem dom är.
Det värsta när nåt sånt här händer är folks J-A spekulationer ,
spekulera gärna i hjärnan eller så men för det inte vidare om ni
INTE har riktig fakta.
Om fel person för höra något som inte stämmer alls så kan det bli
ödesdigra fel.
*
Ja livet är bra märkligt,så snabbt det rycks bort utan en förvarning
ibland.
*
I morron ska vi åka iväg på semester men ingen av oss sprudlar
precis men det ska bli bra.
Ska njuta av varandra & sommaren & allt fint som vi har.
Ja helt enkelt ta vara på varandra.
Jag har ett litet uns av dåligt samvete för att Theo får vara hemma
men det håller jag på att ruska av mej!
Det har varit mycket för oss med mitt mående & grubbleri så vi
behöver detta.
Det han inte vet har han inte ont av.
Ska även passa på att kika in på en Mcträff någon mil från våran
stuga så det passade ju bra.
*
Har varit på staden & fixat lite idag oxå men Theo fick vara hos
mormor & Sören under tiden, var ju kuligare att leka jue =)
Även tre korgar till hittade vi så nu ser det helt ok ut.
*
Nu ska jag tvätta vidare & förbereda grillade hamburgare till kvällen
hoppas Hanen köper med en STOR påse chips oxå för det vill
Ankan ha=)

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja vad ska jag säga? jag fattar inte heller. tycker det är väldigt otäckt, och alla dom som jag känner som råkat illa ut, så har alla av dom åkt motorcykel:-( tyvärr. Mycket mycket sorgligt och svårhanterbart och man blir så f-b när det sker som det skedde med...vilken chans hade dom??
    stora kramen till dej. kram kram kram

    SvaraRadera