lördag 11 juli 2009

Zoegas,,,

*
Grått & mulet, regn & uppehåll,,ja så verkar det vara fast egentligen
OM jag ska vara egoist så passar det mej bra!
Jag slipper ligga på stranden (finns solarie), behöver inte ha shorts
(mysbyxor e underbart), jag FÅR sitta inomhus & göra ingenting
eller plocka lite med lite småböös!
Den som det är synd om är ju Theo,,nackdelen med lägenhet,trångt,
& rummen är ju inte världstora precis!
Idag har han haft fullt upp ändå, kompisen H & Theo leker för fulla
muggar,,tv spel satt på listan,sen lunch & nu så har dom byggt
trätågbana & allt annat & lyssnar på musik i Theos rum,,
skönt att dom har fantasi inomhus oxå,,
Cajjo ligger tätt intill & vill oxå vara med *L*

Själv har jag varit duktig & städat ugnen & det mitt goda folk var
välbehövligt.
Dammsugit *L*,vikt tvätt, diskat & druckit Java med Farbror Conny.
En kopp Zoegas vid oväntat besök !!
Gott & prata en stund =)

Hanen hojkade till Västervik idag,,hoppas han la ner den
rörutigaregnrocken oxå =))
Nu ska jag surpla upp min Cappucino & lösa korsord medans
grabbarna leker kanonbra.
Jag är så trötter & har haft konstant huvudvärk nu några dagar,
är lite off men de är nog vädret...

Nähä,,ha en bäst dag nu..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. jag tror lill-theo har det hur bra som helst "även" i lägenhet. barn bryr sig inte så som vi. Min store son, harfått rita hur hans liv som vuxen ska vara, och då ska minsann han bo i lägenhet!! det tycker han verkar dökul!
    medans en annan tror att det är så skit bra med villa och trädgård...barn tänker inte som vi:-)
    kram på dej!

    SvaraRadera