fredag 31 juli 2009

And off we go,,,,

*

Här mitt goda folk ska jag tillbringa nästan en veckas
frukost & kvällsmat.
Utsikt över Lagan.
Ska bli skönt att komma iväg.
& Snorskan,,,smsplikt & kör lugnt..
*
Har inte hört något mer från olyckan så jag räknar med att det är
stabilt ännu.
Massa funderingar går genom huvudet, kan inte riktigt förstå
innebörden av det som den oskadda såg & gick igenom & ska gå
igenom.
Jag vet inte ännu men hoppas till gudarna att det INTE var en RF
som det pratas om.
En sjukdom kan inträffa ,,hjärtinfarkt eller ett epanfall el dyl men är
det en RF måtte djävulen gnaga på personens samvete resten av
livet,gjort så mycket skada bara för att spriten styrde..
men som sagt jag har inget bekräftat ännu så tills jag har det
bekräftat så tror jag att det var en sjukdom som hände.
Kör lugnt alla !
*
Nu ska jag packa det sista, Theo har åkt till sin pappa & hanen är &
handlar vin & så.
Jag ska nog tvaga min kropp en sväng & sen bär det av.
Har datorn med ,,bloggberoende som jag är *rodnar*.
Ni blir inte av med mej bara för jag far på semester ha ha ha.
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Vad är RF? God ferie förresten!

    SvaraRadera
  2. oh jag blev nästan nervös,,,en hel veckas bloggtorka från anka vill jag inte ha!
    nej jag hoppas verkligen det var nåt annat än rattfulleri för det är det absolut värsta som finns....alkolås på alla bilar tycker jag är en självklarhet.
    ha nu så dömysigt på semestern så får vi ta kaffe när du kömmer hem:-)

    SvaraRadera
  3. Osloskånskan: RF = Rattfylla =/
    Anna: Absolut kaffe sen =)

    SvaraRadera