torsdag 16 juli 2009

Tack Tina !

*
Denna dagen har vi , Theo & jag tillbringat i Virserum,,ja eller en stor
del av den!
Är ju inte blixtrarna som bor här precis men varför stressa?
Gott kaffe på Blomsterliden & Theo fick stora glaset med Cola & glass
sen for vi efter en stund ner till Dackestop för att luncha.
God bakad potatis med kyckligfyllning rekomenderas om ni har
vägarna förbi där sen fick jag ju även se Anna & det var ju inte igår
precis.
Tack Mian för lunch & trevligt sällskap sen vill jag gärna veta om det
blev svart eller lila Poncho?
*
Var ju bara tvungen att ta en sväng in på krysset oxå när jag var där
detta fantastiska kryss,,ja dom har nog allt *L*
Sen for vi hem,,Theo tyckte jag körde lite fort hem men det bara
känns så när man åker Stenbergavägen med en kass stötdämpare!
*
Var en lagom dag på vift för mej, har sovit kasst i två nätter så det
kryper lite i kroppen men det var mysigt att vara där en liten stund
iallafall.
*
Theo sprang ju ut direkt när vi kom hem, kompisarna hägrar ju för
fullt & visst e de skönt att han skaffa kompisar, det underlättar ju
för honom & ha nåt att göra nån att leka med & inte bara sitta inne
vid datorn eller Ps2.
Bra för fantasin & leka !!
*
Sen fick jag hjälp av Glada mamman med min fundering om mitt
förra inlägg så nu får jag ju testa & se om detta funkar =)
*
Så nu i vanlig ordning väntar jag på att Theo ska somna, ska ta tag i
detta efter semester då saker blir i sin ordning igen.
Har fått tips & råd som jag ska testa så det blir nog bra med det med
här i Anknästet så småningom.
*
Ska fixa mackor & picknick tills i morron, vi hade tänkt att styra
våran familj mot Gränna & titta på när dom gör polkagrisar &
jag misstänker att det följer med en & annan polkagris hem oxå ;)
Är ju sista dagen med Theo på en hel vecka :(
Så det gäller att mysa te att ordentligt.
*
Så nu gott folk mot mackbredning & extrakläderpackning!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. nehej du lilla anka. nu får du allt hjälpa mig så jag med kan länka på ett ord!!! hur göör man???
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det var så lite så. Kram på dig!

    SvaraRadera