onsdag 8 juli 2009

Tandis avklarat,,,

*
Nu har vi klarat av tandis med Theo & hämtat medicin =)
Theo slog i sina framtänder i förgår hos sin pappa,,ja ni vet,,hoppa i
soffan & missa & slå i,,,har säkert hänt mer än min unge i världen.
Fick rådet att gå till tandis med honom för han ömmar när vi
trycker på dom & lite miniyttepytte vippade dom oxå tyckte jag.
Fotografering av tandarna & presentutdelning.
Lite lösa hade dom blivit vid skadan så vi ska tillbaka i September för
att kolla upp det men såg inte skadat ut just nu nu.
Men anmält till försäkring & allt så nu hoppas jag bara att det inte
blir nåt för honom.
Ömmheten kommer med all säkerhet att lägga sej.
Jag måste tillägga att jag var så modig så jag var med,,,
i hörnet förvisso men ändå!
Har gett mej F-N på att Theo inte ska se min rädsla för tandläkare!
Var även & hämtade mina tabletter so,,here we go!
Blir jag knasigare & märkligare än vanligt så vet ni *L*
*
Tittade in på Åhlens oxå & träffade på en av mina fd jobbarkamrater
så nu hoppas jag att vi kan ses snart igen,,
Fru C har ju behagat att åka till något land utanför dessa gränser,,,
Tar det när du kommer hem igen!
Theo fick en bil för sin duktiga insats & jag fick en duschcreme för
min duktiga insats.(på rea)
*
Sen for vi hem & lunchade & nu så leker han det sista med
kompisarna på gården innan pappaavfärd.
Hade honom bonus igårkväll & i natt, alla kompisarna är ju på gården
dom är ju några stycken som leker här & det var tur för hans pappa
hade inget emot det & inte vi heller här =))
Är ju för Theos skull & sen slapp han gå upp & sätta sej i bilen idag på
morron oxå, att sova en stund extra idag var välbehövligt för honom.
*
Nu har jag slurpat en Cappucino & ska snart köra lillfisen till pappa,
själv ska jag fortsätta till berget & tjata massa skit & en kopp Java.
Är minst 1000 år sedan vi satt ner & pratade..
Bra utsikt & trevligt sällskap=)
Hanen ska nog hojka en sväng tror jag.
*
Höll på & glömma för tusan,,,bebisskaran ökar mest hela tiden ju=)
Har varit helt galet nu jue!
Grattis Ulle till sin Olle som kom i Måndags.
Grattis Maggan till sin Nelly som kom i Tisdags.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar