måndag 6 juli 2009

Loppisfynd =)

*
Tidig morron upp kl 05,30. Theo kom vid 06,00 sen en stund senare
bar det av till Jpg.
Ultraljudet gick bra efter vad dom sa, var lite häftigt att se mitt
hjärta slå på en skärm,,,nu vet jag att jag har ett hjärta =)
Så det känns lugnt för om det hade varit nåt konstigt antar jag att
dom sagt det & ett nytt EEG togs oxå,,jag känner mej lugn!
Theo bjöd Hanen på kaffe i lekhörnan under tiden =)
*
Sen bar det av till A6 & frukost på IKEA, var ju tvungen att gå
igenom där oxå !
Kom ut med hyllor till badrummet men behöver fler så ska någon
åka dit så hör gärna av er..även krokar till badrummet fanns med
i korgen. Doftljus & lite annat.
Theo hittade ett gosedjur som han blev kär i så det fick han handla,,
alldeles själv=)
Han är så lik sin syster,,hon var oxå tokig i gosedjur,,,,
Sen bar det av till MAX,,klart dom bästa hamburgarna*mumma*
Tvärs över gatan fanns det Myrorna,,var bara tvungen & det är jag
gla för,,FYND...
skor till hanen för 75:-,,Vagabond & urcoola muggar till oss för 25 :-
Även Theo hittade några leksaker..alla nöjda & glada!
*
Fina muggar va!
Hanskor,,FYND!
*
Nu hemma, hanen har åkt & mekat styre på hojen & jag bloggar.
Jag är så trött men ändå kryper det i kroppen på mej,,märkligt!
Hoppas detta bara går över snart,,är så trött på detta.
*
Nu åskar det så jag ska nog lägga mej & lyssna på den..
*
Om gräshoppan
tror sej känna världen
bör han lyssna på örnen
*
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. härlig dag! älskar myrorna...man hittar ta mej f...alltid nåt där!
    och max...mmmm med den smälta osten till uh nu blev anna hungrig!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. härlig dag! älskar myrorna...man hittar ta mej f...alltid nåt där!
    och max...mmmm med den smälta osten till uh nu blev anna hungrig!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. härlig dag! älskar myrorna...man hittar ta mej f...alltid nåt där!
    och max...mmmm med den smälta osten till uh nu blev anna hungrig!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. lika bra att kommentera ordenligt eller hur??:-)

    SvaraRadera
  5. Ha ha ja men visst,,massa kommentarer =)..Ja myrorna är en av dom bästa, lagom pris & sjyssta varor...

    SvaraRadera