onsdag 29 juli 2009

Lite förälskad,,,

*
Jag är lite förälskad,,vill gärna ha
är bara två krux!
Hanen är INTE förtjust i ödlor
& den kostar 1500 kr!
*
men visst e den söt =)
*
I natt har vi sovit som två små grisar här i Ankboet, han somnade
sen efter en liten överläggning.
Vaknade vid 9 idag utvilade & glada!
Sen ringde det på dörren and off he goes,,ut med kompisarna.
Mamma tittade över en sväng & fick lite vinbär/jordgubbspaj som
hon & Sören kan smaska på ikväll.
*
Fick ett glädjande besked idag på posten.
Eller jo det kommer bli bra sen..har ju haft problem med min
Carpaltunnel, handen somnar & domnar & det gör ont i tummen &
hela handen & styrkan vilket har gjort att min hojkörning blivit
väldigt begränsad!
Så äntligen har jag fått tid för operation.
31 Augusti är dagen & som tur är så har jag inte Theo den veckan.
*
Skönt att ha det gjort sen men fasar för hur begränsad jag kommer
att bli i vad jag kan göra ett tag & detta att inte kunna köra bil på ett
tag !
Nu önskar jag att vi hade en automatbil...
Får väl hoppas på att någon där ute kan förbarma sej över mej &
köra lite på mej om vi ska hitte på nåt!
Någon som har gjort detta & kan delge mej lite goda tips på sånt
som blir begränsat?
*
Tyvärr så blir det nog att jag får hoppa Norgeresan, känns så där &
vara iväg en hel helg & sen hoppa upp på operationsbordet =(
Men till min glädje så såg jag att det var loppis i stan den lördagen
så jag funderar starkt på att samla min lump & hyra ett bord.
Måste bara kolla vart jag bokar detta.
*
Om några timmar kommer Hanen hem från sin minisemester med
klubben,,är skönt att sakna någon men sen tycker jag oxå att det är
skönt att vara själv,,ja självklart när ensamheten är självvald.
Ska bli mys & få hem honom.
Sen blir det klipp & sen grill.
Vi hade turen att bli bjudna över till Hanens bror & hans flickvän
på grill ikväll,,de ser jag fram mot!
*
Nu sitter den lille i badet & jag ska precis tima in ett avsnitt av
Glamour familjerna =)
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Du bokar bord på turistbyrån...gör det snart för de bästa går åt som smör...

    SvaraRadera