onsdag 20 mars 2013

Bra möte.

 
 
Berömmer mej själv minsann =)
Tagit tag i flera tråkiga samtal att ringa idag & en hel
del blev uppklarat & nån krona rikare blev jag på
kuppen oxå..
De är bra skit =)
 
I går var de möte med ABF,FSK & Kuratorn, en utvärdering
av praktikplatsen som inte var rätt just då.
Jag måste nog ha de bästa runt mej för det bara klickar,
dom förstår mej & LYSSNAR på hur jag mår.
Jag gav dom berömm för det tycker jag att dom är värda
OM alla handledare på FSK vore som min så skulle alla
i min sits bli bra omhändertagen.
Cecilisera Fsk helt enkelt!
Dom berömde mej oxå för att jag lyssnar på mej själv &
att jag framför allt är öppen för förslag & samarbetsvillig.
Vi är ett bra team helt enkelt.
Nu ska jag göra ett prteamtest i April & de känns bra.
En ev praktikplats ligger & rullar i bakhuvudet oxå,,
 
Sketväder har de varit idag här,snöat & yrt så det fick
bli en innedag helt enkelt.
 
Pixie njuter av elementvärmen.
 
Nu blir de te att steka plättar!!
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar