måndag 18 mars 2013

IQ kväll!!!

Ny bildekoration...
 
Snopp on the road!
Tack Emma!
 
I Lördags hade vi kväll med tjejerna i klubben..
IQ Bitches mc kväll
Lite möte, & sedvanliga Sheridansen.
Synd att alla inte kunde vara med men härligt att
se Ingunn en stund iallafall.
Nettan dök upp framåta em oxå.
Käkade god mat & skrattade så jag fick magkramp
åhh vad det behövdes,ladda på endorfiner i form av
skratt kan aldrig skada
Sen hamnade vi på lokal & hade hur skoj som helst.

5 av 7
Att vi trivs!

Kissnödig?

Fick även dansa loss oss lite !
 
Jag är så otroligt stolt över mej själv att jag fixade en natt
borta utan Robban, ut & partaja med mina tjejer Å
bäst av allt!!!!
ÅGREN VAR BORTA!!!!
 
Lite skallabang & trött på söndagen men inget värre.
 
Det var jättekul att komma iväg men minst lika gott att
komma hem, ta på mysbyxorna, halvsova i soffan &
lyssna på när Robban spelar gitarr & få värsta stora
kramen av Theo..
Film & glurr på kvällen..
 
Idag har jag bara varit,sovit länge,druckit java & virkat
precis som jag planerade att göra..ja allt för att
kunna få en bra vecka..
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar